کرج - رئیس کمیسیون برنامه و بودجه شورای شهر کرج با بیان اینکه مبنا قرار گرفتن اتوبان به عنوان مرز دو شهرستان فردیس و کرج مشکلاتی را در محلات به وجود خواهد آورد گفت: شهروندان سرحدآباد خود را جزئی از مردم کرج می دانند و علاقمند هستند در این شهر باقی بمانند.

مردم «سرحدآباد» می خواهند جزء کرج بمانند/ تبدیل رودخانه «دلمبر» به زباله دانی

به گزارش خبرنگار قدس آنلاین عباس زارع در نطق پیش از دستور پنجاه و ششمین جلسه شورای اسلامی کرج که صبح امروز یکشنبه با حضور اکثریت اعضا شورا برگزار شد با ارائه گزارشی از محله سرحد آباد گفت: این محله به صورت یک محله قدیمی در کنار دیگرمحله های کهن کلانشهر کرج قرار دارد.

وی افزود: محله ای که باید یکپارچه باشد به دوقسمت سرحدآباد جنوبی و شمالی تقسیم شده و این دو گانگی منجربه به عدم خدمات دهی مناسب به ساکنان این محلات شده است.

زارع با اشاره به اینکه در ۶ماهه گذشته شهرداری کرج به صورت دقیق خدمات لازم را به شهروندان این محلات ارائه نداده است، افزود: برخی قسمتی از این محل را متعلق به فردیس دانسته در حالی که سرحدآباد بالا در محدوده شهر کرج واقع شده و شهروندان با مشکل مواجهه شده اند.

این عضو شورای شهر خاطرنشان کرد: شهروندان این محل خود را جزئی از کرج می دانند و علاقمند هستند در این کلانشهر باقی بمانند.

وی با بیان اینکه ازمسئولین استان و وزارت کشور خواهشمندیم به این موضوع به صورت ویژه توجه ورسیدگی کنند، تصریح کرد : از نظر سیاسی مبنا قرار گرفتن اتوبان به عنوان مرز فردیس با کرج مشکلاتی را در محلات به وجود خواهد آورد.

زارع افزود: در کنار مشکلات عدم خدمات رسانی مناسب شهری به این دو محله وجود باغات و درختان کهن یکی از شاخص های منحصربفرد این محله ها است که در این بخش به وسیله عملیات عمرانی مسیر آب رودخانه مسدود شده است.

وی در ادامه گفت: خلج آباد و سرحدآباد دچار مشکلات عدیده ای هستند لذا باید شهرداری کرج آب را به باغداران انتقال دهد و خدمات آبرسانی به سرحد آباد پایین هم صورت بگیرد.

در ادامه این جلسه رئیس کمیسیون سرمایه گذاری شورای شهر کرج نیز با اشاره به حاشیه رودخانه دلمبر (محدوده منطقه ۶) گفت: تنها چیزی که از این نهر مانده زباله ها و نخاله های ساختمانی است که شبانه به درون آن سرازیر می شود.

احد رسولی افزود: وجود موش و حیوانات موذی در شهر، همچنین عدم تامین روشنایی، عدم امنیت اهالی محل بخصوص کودکان، تردد معتادان، ورود زباله توسط مصالح فروش های بدون مجوز، کاشت درختان خشک در منطقه، زباله های انباشته شده و تصرفات غیر مجاز از مشکلاتی است که اهالی این منطقه با آن روبرو هستند و موجب نارضایتی از شهرداری کرج شده است.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.