قدس آنلاین/ صبا کریمی: مدیر انتشارات آرادمان از چاپ چند عنوان کتاب جدید و عرضه آن در سی و یکمین نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران خبر داد.

ایشی‌گورو با «شام خانوادگی» به نمایشگاه کتاب آمد

به گزارش قدس آنلاین، علیرضا بهرامی، مدیر انتشارات آرادمان با اشاره به مشکلات کاغذ اظهار کرد: متاسفانه از زمانی که بحران کاغذ پیش آمد بسیاری از چاپخانه‌ها تعطیل شدند و خبر دارم که بسیاری از آنها حتی دستگاه‌های خود را به حراج گذاشتند. از سویی دیگر با کمبود کاغذ هم مواجه شدیم و عملاً کاغذ کمیاب شد. همه این مسائل دست به دست هم داد تا با تراکم زیادی در ایام نمایشگاه مواجه شویم و چند عنوان کتاب ما هم در روزهای اول به نمایشگاه رسید و از قبل آماده نبود.

بهرامی با اشاره به چاپ مجموعه‌ای از داستان های کازئو ایشی گورو گفت: مجموعه‌ای از داستان‌های ایشی‌گورو، برنده نوبل ادبیات ۲۰۱۷ در قالب یک کتاب تحت عنوان «شام خانوادگی» در نمایشگاه کتاب تهران عرضه می‌شود. این مجموعه داستان‌ها جدید است و پیش از این هم در کتاب‌های قبلی نیامده بود.

وی در ادامه افزود: علاوه بر این کتاب دیگری در ژانر وحشت داریم که از نویسنده معروف این ژانر یعنی آلگرنون بلک‌وود است که به پدر ژانر وحشت معروف است و تحت عنوان «پشت درختان بید» با ترجمه اسدالله حقانی به چاپ رسیده است. بد نیست یادآوری کنم از این نویسنده کتابی در ایران به چاپ نرسیده است. کتاب دیگری هم تحت عنوان «کلوزآپ؛ نمای نزدیک از یک شغل رمانتیک»از نیما قلی‌زادگان داریم که این کتاب حاصل فیش‌برداری‌های نویسنده از دیالوگ‌های ماندگار فیلم‌ها، مصاحبه‌ها و سخنرانی‌ها از زمان سینمای صامت تاکنون است و در کنار این کتاب‌هایی در زمینه شعر، ادبیات، رمان، روان شناسی و ... نیز در اختیار علاقه‌مندان قرار گرفته است.

سی‌ویکمین نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران از ۱۲ تا ۲۲ اردیبهشت‌ماه جاری در مصلی تهران برگزار خواهد شد.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.