قدس آنلاین- مدیرعامل سازمان پارک‌ها و فضای سبز شهرداری مشهد از برپایی نمایشگاه گل و گیاه با حضور ۳۰۰ شرکت داخلی و خارجی در مشهد خبر داد.

۳۰۰ شرکت داخلی و خارجی در نمایشگاه گل و گیاه مشهد

به گزارش قدس آنلاین ،احمدرضا سلامی گفت : طبق برنامه ریزی انجام شده هفدهمین نمایشگاه گل و گیاه مشهد در بخش گل شاخ بریده، محوطه‌سازی و منظرسازی، احجام و تندیس‌های گل و شرکت‌های تخصصی در زمینه باغ بام و دیواره سبز، باغ کودک و گل‌های آپارتمانی برگزار خواهد شد.

وی افزود:در این دوره ۳۰۰ شرکت داخلی و خارجی در قالب ۷۰۰ غرفه از ۱۷ تا ۲۱ اردیبهشت در محل نمایشگاه بین‌المللی مشهد به عرضه و معرفی محصولات خود می پردازند.

وی تصریح کرد: در نمایشگاه امسال نمایندگان شرکت‌های خارجی از کشور هلند و آلمان و همچنین شرکت‌هایی از شهرهای استان‌ خراسان رضوی، محلات، چالوس وقزوین حضور دارند.

سلامی اظهار داشت :برگزاری برنامه‌های فرهنگی و شاد، برگزاری اولین همایش تخصصی باغ بام و دیواره سبز و ارائه برنامه‌های آموزشی در زمینه کاشت و نگهداری از گل و گیاه از جمله برنامه های جنبی این نمایشگاه خواهد بود.

وی بیان کرد: به منظور ایجاد تسهلات برای بازدید کنندگان، بن خرید با تخفیف ۳۰ درصدی بین ادارات دولتی و ارگان‌های مختلف توزیع خواهد شد.

مدیرعامل سازمان پارک‌ها و فضای سبز شهرداری مشهد گفت این نمایشگاه از ۱۷ تا ۲۱ اردیبهشت ساعت ۱۶ تا ۲۳ و در روز جمعه ۲۱ اردیبهشت ماه از ساعت ۱۱ صبح تا ۲۳ در محل نمایشگاه بین‌المللی مشهد پذیرای بازدید کنندگان خواهد بود.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.