قدس انلاین – سعید کوشافر: طلا که این روزها جورکش دلار شده وممنوعیت فروش ارز دربازار ازاد به بازار سکه و طلا هجوم اورده است ساعتی قبل رکوردهای عجیبی از خود برجا گذاشت ، به گونه ای که هرگرم طلای 18عیار دراستانه 200هزارتومان قرارگرفت .

قیمت طلا درمشهد رکورد 200هزارتومان راشکست

به گزارش قدس انلاین این درحالی است که خرید وفروش دراین بازار به شدت راکد شده و کمتر کسی حاضر است طلا را به قیمت هرگرم 200هزار تومان بخرد.رضا باخرد از طلافروشها مشهد دراین خصوص به خبرنگار ما گفت : صبح امروز قیمت هرگرم طلا 194هزار تومان بود که تا ظهر اخبار و ارتباط ما به دیگرطلا فروشان و طلافروشهای تهران که مرجع قیمت گذاری میباشند از ارقام بالاتری حکایت داشت به گونه ای که تا ظهر قیمت به 200هزارتومان هم رسید.

وی درپاسخ به پرسش خبرنگار ما مبنی بر اینکه ایا شما طلا را با این قیمت از شهروندان میخرید گفت : فعلا هیچ خریدی نداریم و فقط طلای کسانی را که پول فوری لازم دارند گرو نگه داشته و برابر هرگرم 160هزارتومان میپردازیم تا تکلیف بازار روشن شود.

وی افزایش قیمت طی روزهای اخیر را ناشی از برخی سفته بازیها در بازار سکه تهران دانست و افزود: درشرایطی که امکان خریدو فروش دلار دربازار ازاد وجود ندارد سکه تبدیل به وجه رایج بازاریان تهرانی شده و مبنای ارزش گذاری ارز است به خاطر همین هم بجای افزایش قیمت دلار دربازار ازاد که عملا غیر قانونی است سکه و درپی ان طلا افزایش قیمت داشته است .

وی تصریح کرد: طی روزهای اخیر هیچ طلایی خریدو فروش نشده که بشود گفت ناشی ازواکنشهای بازار است .

درهمین حال نایب رییس اتحادیه طلا فروشان مشهد نیز گفت : هیچ پیش بینی از بازار طلا ندارم و نه میتوانم این قیمتهارا تایید کنم ونه تکذیب. اتحادیه مشهد قیمتهای اتحادیه سراسری طلا و جواهر را ملاک میداندو سایر قیمتها رسمیت ندارد.

وی درگفت وگو با خبرنگار ما درباره قیمت گفت : الان نمیتوانم قیمتی بیان کنم چرا که هردقیقه با دقایقی قبل یا بعد تفاوت داردو شما از سایت اتحادیه تهران قیمت را جویا شوید.

به گفته وی اخرین قیمتی که ازطلا دارد هرگرم 194هزارتومان و سکه امامی 2 میلیون 100هزارتومان بوده است .

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.