قدس آنلاین - سرورهادیان : سالن های تئاتر مشهد از امروز و با نمایش آثار مختلف برای علاقمندان روزهای داغی را تجربه خواهد کرد.

اردیبهشت داغ تئاتر مشهد

به گزارش قدس آنلاین از نیمه اردیبهشت ماه شش تئاتر در سالنهای مختلف شهر مشهد به روی صحنه می روند که در ادامه نگاهی به این تاترهای خواهیم داشت:

«دیداردراتاق ۳۹»

این نمایش از ۱۶ اردیبهشت ماه، ساعت ۱۸:۳۰ درتماشاخانه بهار واقع درپارک ملت، مجتمع امام رضا (ع) برای علاقمندان به روی صحنه می رود.

لازم به ذکراست  این نمایش به نویسندگی :محمد نقایی کارگردانی:مصطفی ابهری است که در آن علیرضا روان دل، امیر بشیری، منصور جهانبخش، عادل توکلی نسب، زینب مشعل داربه ایفای نقش می پردازند. این نمایش کاری از گروه تئأتر آوان است.

«پیانیستولوژی»

  «پیانیستولوژی» اثربرگزیده سی و ششمین دوره جشنواره بین‌المللی تئاتر فجراین روزها، باردیگر در مشهد روی صحنه می‌رود.

این نمایش که توانست با دو تقدیر در بخش بهترین کارگردانی و بهترین بازیگر زن، ۲ تندیس در بخش‌های آهنگ‌سازی و طراح صحنه و درنهایت به‌دست آوردن جایزه ویژه هیئت داوران به بین‌المللی تئاتر فجر باردیگر در مشهد روی صحنه می‌رود.

این نمایش  از۱۷ اردیبهشت‌ماه ساعت ۲۰ در سالن اصلی تئاتر شهر به روی صحنه می رود.

 کارگردانی «پیانیستولوژی» برعهده محمد نیازی است و مهسا غفوریان، مهدی ضیا چمنی، مجتبی شفیعی، میلاد قنبری، میترا عسگری، پویا غازی، رضا رجب زاده و امین فیاضی گروه بازیگران این تئاتر را تشکیل می‌دهند.

«شازده کوچولو»

این نمایش از ۱۶ اردیبهشت ماه  هرشب، ساعت ۱۹:۳۰ درتماشاخانه شمایل واقع در سناباد  بین سناباد ۴۵ و ۴۷ اجرا می شود.

طراحی و کارگردانی این نمایش برعهده  علیرضا محولاتی، امیر بذرکارو تهیه کنندگی آن امیر بذرکاراست.

در این نمایش حامد یزدی، صحرا گیوری، زهرا ظهوریان، مرتضی بارویی، سینا سامانی، امین ملک زاده، مهدی دریاب، آیسا زارعی، پریا خماریان، مهلا بذرگری، پوریا حسنی به ایفای نقش می پردازند.

«آبان»

نمایش «آبان» از ۱۷ اردیبهشت، ساعت ۱۸درچارسوق کوهسنگی، نبش پارکینگ پارک اجرا می شود.

این نمایش، نخستین تئاتر گالری مشهد است که نویسندگان آن معین رواقی وایمان حکیم زاده است. همچنین  طراح و کارگردانی آن را سید حسام محمدی برعهده دارد.

 بازیگران این نمایش عبارتند ازوحید عباسی، دلارام امینی مقدم دلارام امینی مقدم، محسن شهرکی.

این نمایش کاری از گروه تئاتر پستو با همکاری معاونت فرهنگی شهرداری مشهد است.

«صنعان»

نمایش «صنعان» از ۱۳ اردیبهشت  ساعت: ۱۹ درسالن دو پردیس تئاتر مستقل واقع  در نبش وکیل آباد ۴٨، مجتمع پردیس تئاتر مستقل، تماشاخانه استاد انوشیروان ارجمند  به روی صحنه می رود. نویسنده و کارگردان این نمایش را علی اکبر خداشناس برعهده دارد و بازیگران  آن نیز عبارتند از مرجان حسین زاده، محدثه جلایر، مهیرا افضلی، عبدالله محمدپور، محمد ایزدی، علی شکوری، امیر نیک طینت، فاطمه ربیعی، علی اکبر خداشناس.

«شرک و پسر خاله»

این نمایش از ۹ اردیبهشت، ساعت ۱۹ درفرهنگسرای ترافیک دردانشجوی ۲۹ به روی صحنه است.

 این نمایش  به نویسندگی علی آزادنیا و علی جوانمرد و کارگردانی علی آزادنیا است  وبازیگران: محمد تقی نژاد، احمدرضا قوچانی، خسرو نایبی فرد، اصغر لشگری، امیر محاسبتی، علی جوانمرد، محرم نجف زاده و عباس نکوئی است.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.