سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس گفت: تنها هدفمان در این بازی پیروزی و هموار کردن راه صعود به مرحله بعدی لیگ قهرمانان آسیاست.

برانکو: آخرین شانس الجزیره بردن پرسپولیس است/ بهترین بازی را انجام می دهیم

به گزارش قدس آنلاین، برانکو ایوانکوویچ در نشست خبری پیش از بازی پرسپولیس با الجزیره امارات گفت: در ابتدا باید ابراز خوشحالی کنم از اینکه در مرحله دوم لیگ قهرمانان آسیا حضور داریم. برای رسیدن به این مرحله راه سختی را طی کردیم. 

وی ادامه داد: الجزیره می خواهد در دیدار با پرسپولیس نتیجه خوبی بگیرد و از نتایجی که در طول فصل گرفته خودش را نجات دهد. 

سرمربی پرسپولیس در پاسخ به سوال خبرنگار اماراتی در خصوص اینکه تاکتیک پرسپولیس در بازی فردا به چه شکل خواهد بود تصریح کرد: بیش از هر چیز انتظار دارم تیمم خوب بازی کند. همچنین باید بگویم این آخرین شانس الجزیره است تا فصل فوتبالی اش را خیلی خوب تمام کند.

برانکو ادامه داد: من کاملا فلسفه تِن کاتر سرمربی هلندی الجزیره را خیلی خوب می شناسم. این تیم بازیکنان خوبی مثل رومارینیو دارد که نتیجه بازی را به نفع خودشان کنند. اما ما کاملا آماده ایم تا از بازی فردا لذت ببریم و نتیجه بگیریم. ما اصرار داریم روی فلسفه خودمان. فلسفه مان هم مشخص است تا بیشترین موفقیت را کسب کنیم. 

یکی ازخبرنگاران اماراتی سوال عجیبی پرسید که باعث شد مسئولان afc نسبت به آن هشدار دهند. وی درباره فوتبال امارات از برانکو سوال پرسید که وی جوب داد: در امارات کار کردم و آنها را می‌شناسم. برخی تیم های آنها ادغام شدند. بازی فردا بازی سختی خواهد بود. همانطور که بازی سختی مقابل الوصل داشتیم.

وی ادامه داد: باشگاههای اماراتی تغییرات زیادی در خود دارند. مثلا الان اسماعیل مطر در الوحده مانده است. اما باید بگویم این تیم سرمایه گذاری های زیادی داشته است که می تواند مسیر خوبی را پیش رو داشته باشد. آنها روی آکادمی های خود سرمایه گذاری می کنند.

ایوانکوویچ درباره چهار باخت الجزیره از شس بازی اخیرش تصریح کرد: این تیم چهار باخت داشته و یک بازی را هم برده است. من بازی این تیم مقابل الوحده را دیدم. آنها باختند اما چندین موقعیت داشتند. به هر حال این موضوع اهداف ما را تغییر نمی دهد و ما با تمام قوا به مصاف این تیم می رویم.

سرمربی پرسپولیس در پاسخ به سوال خبرنگار مهر مبنی بر اینکه حضور شما باعث شد سقف انتظارات هوادران بالا برود و فکر می کنید این تیم بتواند به قهرمانی آسیا برسد اظهار داشت: آرزوی آنها چیزی است که هر هواداری از تیمش انتظار دارد. من می دانم مردم ایران عاشقانه فوتبال را دنبال می کنند. بیش از ۴۰ میلیون هوادار تیم ما را دنبال می کنند. ما این فشار را پذیرفتیم. فقط می خواهیم تا جایی که امکان دارد بازی ها را ببریم و جام ها را فتح کنیم.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.