تیم های فوتبال بارسلونا و رئال مادرید در حالی در ال کلاسیکوی پر حادثه به تساوی دست یافتند که این بازی تحت تاثیر اشتباهات داوری قرار گرفت.

تساوی ال کلاسیکوی جنجالی در نیوکمپ/ بارسلونا ۱۰ نفره به رئال مادرید باج نداد

به گزارش قدس آنلاین، در این بازی که یکشنبه شب از هفته سی و ششم رقابتهای لالیگا در ورزشگاه نوکمپ برگزار شد دو تیم به تساوی ۲ بر ۲ دست یافتند.

بارسلونا بازی را خوب شروع کرد و در دقیقه ۴ نخستین حمله را تدارک دید که ضربه سوارز به کرنر رفت. آبی اناری ها در دقیقه ۱۰ روی یک همکاری خوب به گل رسیدند. سانتر سرخی روبرتو از راست روی تیر دو با ضربه والی سوارز همراه شد تا مهاجم اروگوئه ای کار را تمام کند.

رئال مادرید در دقیقه ۱۴ کار را به تساوی کشاند. رونالدو که یک حرکت را از چپ تدارک دیده بود در ادامه ضربه سر بنزما را در دهانه دروازه بارسلونا به گل تساوی تبدیل کرد تا کار خیلی زود به تساوی کشیده شود.

در دقیقه ۲۷ بازی رونالدو با تراشتگن تک به تک شد اما دروازه بان آلمانی بارسلونا موقعیت صد در صد گل را از ستاره رئال مادرید گرفت. یک دقیقه بعد شوت رونالدو به شکلی خطرناک از کنار تیر عمودی دروازه بارسلونا به بیرون رفت.

بارسلونا که بر خلاف انتظار در نیمه نخست خوب بازی نمی کرد تنها توپ را در میانه میدان به چرخش در می آورد و در مقابل رئال مادرید روی هر یورش خود خطر ایجاد کرد.

در دقایق پایانی نیمه نخست درگیری های زیادی را شاهد بودیم تا جایی که سوارز، راموس و لیونل مسی از داور کارت زرد دریافت کردند.

اما اتفاق مهم در دقیقه ۲ + ۴۵ رخ داد جایی که سرخی روبرتو بخاطر درگیری با مارسلو مستقیما کارت قرمز دریافت کرد. به نظر می رسید مارسلو در این صحنه رفتاری اغراق آمیز داشت و اعتراض فراوان بارسلونایی ها نیز تاثیری نداشت.

رئال مادرید نیمه دوم را با یک تغییر غیر منتظره آغاز کرد. رونالدو که بعد از زدن گل در نیمه نخست از ناحیه مچ پا احساس درد می کرد جای خود را به آسنسیو داد. در تیم بارسلونا نیز نلسون سمدو جایگزین کوتینیو شد.

بارسلونا در دقیقه ۵۲ به گل دوم رسید. لوئیس سوارز در یک کورس با واروان به طور واضح روی مدافع فرانسوی خطا انجام داد اما داور از آن گذشت تا مهاجم بارسلونا توپ را به مسی برساند. نابغه آرژانتینی با حرکتی عرضی دو بازیکن رئال را جای گذاشت و با بغل پای دقیق خود گل دوم بارسلونا را به ثمر رساند.

در دقیقه ۷۰ لیونل مسی روی پاس عالی سوارز فرار کرد و در زاویه نسبتا بسته با ناواس تک به تک شد که دروازه بان رئال مادرید ضربه مسی را به کرنر فرستاد.

رئال مادرید در دقیقه ۷۲ کار را به تساوی کشاند. گرت بیل پاس عمقی آسنسیو را با ضربه فنی دقیق خود درون دروازه بارسلونا جای داد تا کار به تساوی کشیده شود.

دقایقی بعد جوردی آلبا روی مارسلو خطای مشکوک به پنالتی را مرتکب شد که داور چنین تصمیمی نداشت و این بار رئال ها دست به اعتراض گسترده زدند.

بارسلونا در دقیقه ۸۱ تا آستانه گل سوم پیش رفت ولی ناواس ضربه مسی را به خوبی دفع کرد. در دقایق پایانی فشار رئال مادرید افزایش یافت و بارسلونا با یک بازیکن کمتر به خوبی دفاع کرد تا رکورد شکست ناپذیری خود را در این فصل از لالیگا حفظ کند.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.