اصفهان-چهاردهمین نمایشگاه بین‌المللی قطعات خودرو، مجموعه‌ها و صنایع وابسته از ۱۹ اردیبهشت‌ماه در اصفهان آغاز می‌شود.

چهاردهمین نمایشگاه بین‌المللی قطعات خودرو برپا می‌شود

به گزارش قدس آنلاین، به نقل از اداره ارتباطات رسانه ای نمایشگاه اصفهان، این نمایشگاه از مجموعه نمایشگاه‌های مرتبط با صنعت خودرو به شمار می‌رود که در آن ۸۴ مشارکت‌کننده از استان‌های مختلف کشور و همچنین کشورهای فعال در زمینه قطعه‌سازی خودرو حضور دارند و به ارائه توانمندی‌های خود می‌پردازند.

شرکت‌های معتبر از استان‌های اصفهان، تهران، گیلان، آذربایجان شرقی، اردبیل، خراسان رضوی، مرکزی و همدان در چهاردهمین نمایشگاه بین‌المللی قطعات خودرو، مجموعه‌ها و صنایع وابسته که در ۸۵۰۰ مترمربع فضای نمایشگاهی برگزار می‌شود، حضور پیدا می‌کنند.

شرکت‌هایی از کشورهای ترکیه و چین نیز در این نمایشگاه حضور دارند تا جنبه‌های بین‌المللی نمایشگاه چهاردهم اصفهان را بیش از پیش تقویت کنند.

تمامی شرکت‌هایی که امسال در چهاردهمین نمایشگاه بین‌المللی قطعات خودرو، مجموعه‌ها و صنایع وابسته اصفهان حضور یافته‌اند، در زمینه قطعات و مجموعه‌های وابسته، ماشین‌آلات و تجهیزات قطعه‌سازی، تحقیقات و طراحی مهندسی، تجهیزات جانبی، تزئینات و محصولات وابسته به خودرو، بازرگانی و خدمات پس از فروش، تعمیر و نگهداری و سامانه‌های ناوبری، ردیابی و مکان‌یابی خودرو فعالیت می‌کنند.

شرکت‌های ساپکو، ایساکو، صبا باتری، دورنا باتری، مهرخواه، دینا ایمن قطعه، رزن یدک، هانتر پارت، کوشاوران، برمان کیمیا و پردازش موتور از معتبرترین شرکت‌هایی به شمار می‌روند که در نمایشگاه امسال حضور پیدا می‌کنند.

نمایشگاه قطعات خودرو امسال در حالی برگزار می‌شود که یکی از اصلی‌ترین راهکارهای تقویت صنعت قطعه‌سازی خودرو، ایجاد روزنه‌های روشن از طریق برگزاری نمایشگاه برای بهبود وضعیت فعالان این عرصه است. نمایشگاه قطعات خودرو اصفهان نیز توانسته شرایطی ایجاد کند که بهترین‌ها در این عرصه حضور داشته باشند.

با تأکید بر اهمیت این موضوع، چهاردهمین نمایشگاه بین‌المللی قطعات خودرو، مجموعه‌ها و صنایع وابسته به یکی از بزرگترین رویدادهای صنعتی و بازرگانی کشور تبدیل شده است. این نمایشگاه از ابتدا با هدف ارائه قابلیت‌ها و توانمندی‌های شرکت‌ها و هدایت آنها به بازارهای گسترده‌تر پایه‌گذاری شده و امسال نیز با قدرت بیشتری برگزار می‌شود.

نمایشگاه قطعات خودرو اصفهان همچنین فرصتی برای صنعت‌گران خلاق برای معرفی آخرین محصولات مدرن و نیز آشنایی با صنعت قطعات خودرو سایر کشورها محسوب می‌شود.

حضور فعالان این صنعت در بخش‌های قطعات و مجموعه‌های خودرو، ماشین‌آلات و تجهیزات قطعه‌سازی، تحقیقات و طراحی مهندسی، اتوسرویس، مواداولیه و تجهیزات جانبی خودرو، بازرگانی و خدمات پس از فروش، لوازم تزئیناتی خودرو، تعمیر و نگهداری خودرو، محصولات پاک کننده خودرو و نشریات تخصصی صنعت خودرو در این نمایشگاه، آن را به فرصتی بی‌نظیر برای معرفی توانمندی‌های صنعت قطعات خودرو تبدیل کرده است.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.