قدس آنلاین-رئیس اتحادیه صنف فروشندگان گوشت قرمز گفت: مردم نگران نباشند، گوشت ارزان می‌شود.

گوشت ارزان می‌شود

به گزارش قدس آنلاین به نقل از فارس :احمد احدی با اشاره به گرانی گوشت قرمز ادامه داد: هرسال در فصل بهار به دلیل عرضه کمتر گوسفند به بازار گوشت گران تر به دست مصرف‌کننده می‌رسد و این گرانی موقتی است.
وی افزود: به دلیل این که دام زنده  کمتر به بازار عرضه می‌شود گوشت گران شده و در بازار نیز این گرانی مشهود است اما این گرانی موقتی است و من قول می‌دهم تا ماه مبارک رمضان قیمت گوشت ارزان شود.
احدی ادامه داد: مصرف گوشت مردم نسبت به زمستان کمتر شده و دامدار نیز دام خود را تا یک ماه آینده به بازار عرضه خواهد کرد و قیمت گوشت از نیمه ماه مبارک ارزان خواهد شد زیرا بره‌های موجود نیز هنوز قابل ارائه به بازار نیستند.
رئیس اتحادیه صنف فروشندگان گوشت قرمز با تاکید بر این که مردم باید از مراکز بهداشتی گوشت مورد نیاز خود را تهیه کنند، ادامه داد: برای سلامتی مردم دستگاه‌های زیادی هستند که با توضیع گوشت خارج از شبکه برخورد می‌کنند و مردم نیز بهتر است گوشت خود را از مراکز بهداشتی خرید نمایند.
وی در پایان با بیان اینکه اکنون گوشت به اندازه نیاز موجود است، گفت: خوشبختانه مشکلی برای گوشت قرمز وجود ندارد و به اندازه نیاز در بازار و سطح فروشگاه‌ها گوشت موجود است.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.