۱۷ اردیبهشت ۱۳۹۷ - ۱۰:۰۱
کد خبر: 598981

همسر زنده‌یاد پورحیدری گفت:باشگاه استقلال آنقدر به اسطوره‌هایش لطف دارد که جواب تلفن ما را هم نمی‌دهد چه برسد به پرداخت پولمان.

گلایه های دردآور همسر منصور پورحیدری

به گزارش قدس آنلاین، فریده شجاعی در خصوص قهرمانی استقلال در مسابقات جام حذفی اظهار داشت: همه قهرمانی‌های استقلال از نظر من متعلق به منصور است. منصور (پورحیدری) آن‌قدر استقلالی بود که به نظرم از قهرمانی استقلال لذت برد. من مطمئن هستم روح او شاد شده و از قهرمانی استقلال خوشحال است.

وی ضمن تشکر از مهدی رحمتی، گفت: در مراسم قهرمانی دیدم که رحمتی عکس منصور و دیگر بزرگان استقلال را روی پیراهنش حک کرده بود که این موضوع جای تقدیر و تشکر دارد. او کار قشنگی کرد و به نظرم اینکه بازیکنان جوان‌تر احترام اسطوره‌هایشان را نگه می‌دارند کاری است که امیدوارم ادامه داشته باشد. آرزوی من هم این است که استقلال یک ستاره دیگر روی پیراهنش اضافه کند و مردم هم از این اتفاق خوشحال شوند.

شجاعی در خصوص اینکه آیا باشگاه استقلال مطالبات پورحیدری را پرداخت کرد یا خیر، گفت: باشگاه استقلال آنقدر به اسطوره‌هایش لطف دارد که جواب تلفن ما را هم نمی‌دهد چه برسد به پرداخت پولمان. علیرغم اینکه ۴۳۰ میلیون تومان از این باشگاه طلبکار هستیم و با فاکتورهایی که ارائه کردیم حدود ۶۰۰ میلیون تومان از این باشگاه پول می‌خواهیم ولی به من پیامکی زده‌اند که باشگاه روی رقم ۱۰۰ میلیون تومان به جمع‌بندی رسیده اما همین مقدار را هم به صورت نقد نداریم که به شما بدهیم.

وی تأکید کرد: در این پیامک به من عنوان شده که مطالبات را از طریق وزارت ورزش و وزیر پیگیری کنید که این موضوع جای تأسف دارد. 

همسر زنده یاد پورحیدری در پاسخ به این سوال که ‌آیا واقعا اعلام کرده‌اند پول را تأکید کرد: من نمی‌خواهم اسم آن فردی که این پیامک را به من زده بیاورم ولی پیامک او را نگه داشتم تا به وزیر نشان بدهم. مگر من کاسه گدایی دستم گرفته‌ام که شما می‌گویید ۱۰۰ میلیون تومان می‌دهیم ولی الان نداریم؟! این رفتارها زشت است. گفته بودند هزینه مراسم کفن و دفن را پرداخت می‌کنند و همچنین پول بیمارستان را هم می‌دهند اما نه تنها این پول را پرداخت نکردند بلکه چنین پیامکی هم به من زده‌اند.

شجاعی در خصوص اینکه حسن زمانی چندی پیش مدعی شده بود او پیگیر مطالبات زنده یاد پورحیدری است، گفت: آقای زمانی این صحبت را به من هم منتقل کردند ولی بعد از آن به آقای توفیقی و قراب این موضوع را سپردند. همانطور که گفتم پیامک آن شخصی که از طرف باشگاه استقلال به من پیغام داده موجود است و من هم آن را نگه داشته‌ام، شخصی که این کار را کرده نماینده باشگاه استقلال بوده و فقط می‌توانم بگویم متأسف هستم.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.