کرج- معاون امور اقتصادی و توسعه منابع استانداری البرز گفت: بانک های استان تا پایان اردیبهشت ماه باید منابع مالی را به بخش تولید پرداخت کنند.

بانک ها تا پایان اردیبهشت منابع مالی بخش تولید را پرداخت کنند

به گزارش قدس آنلاین، به نقل از پایگاه اطلاع رسانی استانداری البرز، عباداله کامکار صبح امروز دوشنبه با اعلام این خبر در حاشیه جلسه شورای هماهنگی بانک های استان افزود: در این نشست ارزیابی های مربوط به پرداختی های بانک ها جهت تسهیلات سرمایه در گردش، خرید مواد اولیه، سرمایه ثابت و نوسازی در بخش صنعت معدن و تجارت و کشاورزی  و گردشگری  صورت گرفت.

وی با بیان اینکه میزان پرداختی بانک ها و پروژه های در انباشت بانک ها در این نشست اعلام و رسیدگی شد گفت: در نهایت مشخص شد البرز همچنان رتبه اول را  در پرداخت رونق تولید در کشور دارد.

کامکار ادامه داد: در صدد هستیم پروژه هایی که در انباشت بانک های عامل استان است تا پایان اردیبهشت ماه  تعیین تکلیف و تسهیلات طرح ها و پروژه ها در بخش تولید استان پرداخت شود.

معاون استاندارالبرز اعلام کرد: در رونق تولید آخرین پرداختی ها در استان و در بخش تولید مبلغ ۷۸۲ میلیارد تومان بوده که شامل ۳۷۵ پروژه  شده است.

وی افزود: در مجموع از سال ۹۶ برای تعداد ۹۴۰ پروژه تسهیلاتی بالغ بر یک هزار و ۳۴۲ میلیارد تومان به صورت مستقیم پرداخت شده است.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.