گناباد –معاون وزیر نفت از گاز رسانی به 11 هزارو 500روستا در کشور خبر داد.

11هزار 500روستای کشور گاز رسانی شده است

به گزارش خبرنگار قدس آنلاین معاون وزیر نفت و مدیر عامل شرکت ملی گاز کشور امروز دوشنبه  در مراسم  بهره برداری و افتتاح  گاز رسانی  همزمان به  161 روستای خراسان رضوی در گناباد که از طریق ویدو کنفرانس با حضور رئیس جمهور  و با حضور مسولین شهرستان برگزار شد  گفت :تعداد روستاهای گاز رسانی شده در کشور امروز به 11هزار و 500روستا رسیده است.

حمید رضا عراقی افزود:گاز رسانی به روستاها ضمن ایجاد اشتغال  برای مردم رفاه و پاکی محیط زیست  بهمراه دارد .

وی با اشاره به اینکه 98درصد اقلام مورد نیاز گاز  کشور تولید داخل می باشد گفت:استان خراسان رضوی یکی از استانهای مهم  و رکورد شکن در گاز رسانی روستایی است بطوریکه در سال گذشته 500میلیارد تومان صرف گاز رسانی به روستاها شده است  .

مدیر عامل شرکت ملی گاز افزود:در سال  95 هر دو روز یک روستا ودر سال گذشته در هر 12 ساعت یک پروژه گاز رسانی به بهره برداری می رسید و بنا داریم امسال ضمن اینکه هر روز یک روستا را گاز کشی کنیم به دو پروژه صنعتی نیز گاز رسانی داشته باشیم .

در این مراسم  افتتاح وبهره برداری گاز در 161 روستا  با اعتبار 270میلیارد تومان اغاز و کلنگ گاز رسانی به  173 روستای دیگر در خراسان آغاز شد .  

فرماندار گناباد هم در این مراسم با تقدیر از خدمات دولت تدبیر و امید گفت: امروز با حضور مسولین کشوری گاز رسانی به 20 روستای شهرستان اغاز و کلنگ گاز کشی به روستاهای بخش شرقی کاخک انجام میشود .

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.