کرج - رییس حوزه هنری استان البرز از اجرای ویژه برنامه تئاتر بچه های مسجد همزمان با فرارسیدن ماه مبارک رمضان در دو شهر کرج و نظرآباد خبرداد.

اجرای تئاتر «بچه های مسجد» همزمان با ماه رمضان در البرز

اسماعیل آجرلو در گفتگو با خبرنگار قدس آنلاین اظهار کرد: در حال حاضر ۵ گروه تئاتری برای این برنامه در نظر گرفته شده است ودر ایام ماه رمضان اجرا خواهند داشت.

وی با بیان اینکه هرگروه چندین اجرا در مساجد مختلف خواهد داشت گفت: رایزنی ها برای اجرای تئاتر در مساجد مختلف در حال انجام است و تاکنون بیش از ۱۰ مسجد برای این برنامه فرهنگی در نظر گرفته شده است.

آجرلو ادامه داد: گروه های تئاتری بچه های مسجد در هفته هنر انقلاب اسلامی در نقاط مختلف استان اجرا برنامه داشتند و خوشبختانه مورد اقبال وتوجه مردم قرار گرفت.

رییس حوزه هنری استان البرز با ابراز خرسندی از اجرای کامل برنامه های هفته هنر انقلاب اسلامی در نقاط مختلف  گفت: این برنامه با استقبال هنرمندان و اقشار مختلف مردم روبرو شد ضمن آنکه نشست های اثربخشی با نماینده ولی فقیه و استاندار البرز داشتیم.

وی با بیان اینکه در حال فراهم کردن مقدمات برگزاری سومین جشنواره حقوق بشر آمریکایی در البرز هستیم گفت: دبیرخانه این جشنواره در کرج واقع شده و تلاش می کنیم این جشنواره به بهترین شکل ممکن در تیرماه امسال برگزار می شود.

آجرلو در پایان گفت: این جشنواره در سه بخش هنری، علمی وبین المللی برگزار می شود و خردادماه امسال کارگاه های هنری وعلمی و ارزیابی آثار آن برگزار خواهد شد.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.