بجستان_ معاونت پرورشی اداره کل آموزش و پرورش استان خراسان رضوی گفت: با توجه به اینکه معلمین به همه اقشار جامعه خدمت ارائه میدهند ولی نباید تبعیض را مشاهده کنند این زحمتکشان فقررا می توانند تحمل کنند ولی فرق را نه.

معلمین فقررا می توانند تحمل کنند ولی فرق را نه!

به گزارش خبر نگار قدس انلاین، علیرضامالک اشرفی معاونت پرورشی آموزش و پرورش خراسان رضوی صبح امروز در جمع فرهنگیان و خانواده شهداء و معتمدین و مسئولان بجستانبا تاکید بر اینکه در نظر سنجی بوجود آمده از اقشار مختلف جامعه معلمین از معتمد ترین مشاغل جامعه می باشندو گفت: و این در حالی است که امروز این امین و مورد اعتماد ترین شغل جامعه خودش باید برای خودش همایش تجلیل بر گزار کند.

معاونت پرورشی اداره کل آموزش و پرورش خراسان در همایش فرهنگیان که به مناسبت هفته بزرگداشت مقام معلم در این شهرستانبرگزار شده بود افزود: معلمی که سرش را برای همدردی با دانش آموز سرطانیش می تراشد و معلمی که برای نجانت جان دانش آموزانش کنار دیوار گلی می ایستد و بخاری آتش گرفته را به بغل می گیرد تا جان دانش آموزش را نجات دهدو هزاران حادثه تلخ دیگر چرا نباید با آرامش سر کلاسش حاظر شود.

مالک اشرفی زندگی معلم را نیاز به حداقلها دانست و از تبعیض گلایه نموده و اظهار داشت معلم فقر می خواهد ولی فرق نه و معلمین نباید در نظام حقوقی و دریافتها فرقی با بقیه داشته باشند معلمی که همه چیز را برای دانش آموزش در طبق اخلاص می گذارد.

وی از مظلومیت آموزش و پرورش را همین بس دانست که خودش برای خودش بزرگداشت بر گزار کند وحال اینکه به همه اقشار جامعه خدمات رسانی کرده و این در حالی است که دانش آموزی را که با همه مشکلات وارد کلاس میشود ساعتها تحمل می کند و بر اساس یافته ها به او درس و اخلاق می اموزد.

حسن عزیزی رئیس آموزش و پرورش بجستان با قدردانی از تلاش فرهنگیان که توانسته اند نبوغ ذاتی فرزندان شهرستان را به منصه ظهور رسانیده و آنان را برای سه سال متوالی سر آمد استان کنند قدردانی کرده و اظهار داشت باید دست این چنین تلاشگرانی را بوسه زد.

مدیر آموزش و پرورش بجستان با بیان موفقیتهای خوب و ارزشمند این اداره در زمینه های علمی و پرورشی گفت: به عنوان نمونه برای سه سال متوالی رتبه اول استان در امتحانات نهایی کاری بسیار بزرگ و ارزشمند است که همکاران توانسته اند با تلاشی مضاعف این رتبه را کسب نمایند و موفقیتهای مسابقات قرآن و عترت در سال جاری نیز مایه مباهت و افتخار است که بجز تلاش همکاران و همراهی اولیاء چیز دیگری نبوده است.

امام جمعه بجستان با بیان فرازهایی از زندگی شهید مطهری آموزش و پرورش را بوستان و معلمین را گلهای آن و دانش آموزان را غنچه هایی دانست که نیاز به توجه و پرورش دارند.

حجت الاسلام حسین وحیدی افزود: شهید مطهری اندیشه ای جامع داشت و الگویی ارزنده برای فرهنگیان بود و مطالبش مخاطب را قانع و ضریب هوشی بالا و از مقبولیتی بر خوردار بود که با پشتکاردر برابر سختیها با رشادت مقاومت می کرد و هرکز خم به ابرو نمی آورد و در کنارحضرت امام پشتیبانی ارزشمند برای انقلاب بود و امروز معلمین ما با الگو گیری از این رشید مرد باید مرام و منش اورا مطالعه کرده و سر لوحه کار و زندگی خود قرار دهند.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.