معاون پشتیبانی وزیر آموزش و پرورش گفت: پیرو قول‌های داده‌شده جهت پرداخت مطالبات فرهنگیان در هفته گرامیداشت مقام معلم، با تخصیص اعتبار توسط خزانه، بخشی از مطالبات فرهنگیان پرداخت می‌شود.

پرداخت بخشی از مطالبات فرهنگیان در هفته بزرگداشت مقام معلم

به گزارش قدس آنلاین، علی الهیار ترکمن معاون توسعه مدیریت و پشتیبانی وزیر آموزش و پرورش با اشاره به قولی که برای پرداخت مطالبات تا هفته گرامیداشت مقام معلم داده‌ شده بود، گفت: با تأیید ۹۵۰ میلیارد از اسناد مالی وزارت آموزش‌ و پرورش توسط سازمان مدیریت، این اسناد در اختیار خزانه‌داری کل کشور قرار گرفته بود و با پیگیری‌های انجام‌ شده در روزهای گذشته ۶۰۰ میلیارد تومان اعتبار اختصاص یافت و در حال حاضر این اعتبار به استان‌ها جهت پرداخت تخصیص‌ یافته است.

الهیار ترکمن در مورد جزئیات مطالباتی که پرداخت می‌شود، گفت: این مطالبات شامل حق‌التدریس فرهنگیان تا آخر اسفندماه گذشته، حق‌الزحمه تصحیح امتحانات در سال‌های ۹۵ و ۹۶ با اولویت تصحیح کنندگان، خرید خدمات آموزشی به مدت سه ماه، آموزش نظامی سرباز معلم‌ها و هزینه‌های اداری استان‌هاست.

وی در ادامه افزود: ۳۵۰ میلیارد از اسناد تأیید شده توسط سازمان مدیریت در خزانه‌داری کل کشور جهت اختصاص منابع در حال پیگیری است.

منبع: خبرگزاری فارس

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.