۱۷ اردیبهشت ۱۳۹۷ - ۱۴:۳۵
کد خبر: 599087

رییس پیشین کمیته انضباطی فوتبال ایران می‌گوید در ماجرای اسماعیل بهداروند سه مقصر وجود دارد.

شاه حسینی: امیدوارم مدیران بی‌عرضه مجازات شوند

به گزارش قدس آنلاین، عبدالرحمان شاه حسینی درباره مصدومیت یکی از هواداران استقلال در مصاف این تیم مقابل خونه به خونه بابل، گفت‌: در این مسائل سه حلقه مقصر هستند. حلقه اول مدیریت فوتبال ایران، حلقه دوم باشگاه‌ها و حلقه سوم خود تماشاگران. زمانی که من در فدراسیون فوتبال بودم یک اتفاق برای سرباز احمدی در مصاف سپاهان و پرسپولیس رخ داد و ما احکامی را صادر کردیم که یکی از آن‌ها محرومیت سه ماهه باشگاه سپاهان از میزبانی بود که متاسفانه سر یک ماه و نیم و وقتی که من استعفا داده بودم کسانی که امروز از مسوولان ارشد فوتبال ایران هستند، محرومیت را بخشیدند. به‌ هر حال حزب ناسیونالیستی برخی‌ها باعث شد رای عوض شود.

او در ادامه‌ گفت‌وگو با رادیو تهران افزود: همان طور که گفتم اولین مساله به ضعف مدیریت فدراسیون بر می‌گردد. با پزها و ادعاها متاسفانه شاهد تکرار این اتفاقات بودیم. برخی از آقایان متاسفانه فقط کت و شلوار مدیریت را می‌پوشند. باشگاه‌ها هم در فوتبال ایران بیچاره‌اند. همه چیدمان تماشاگران و نظم بازی را از باشگاه‌ها گرفته‌اند. اگر این مسائل دست باشگاه‌ها بود، می‌شد به گردن آن‌ها انداخت. مساله سوم هم تماشاگران هستند که متاسفانه لباس غیر حرفه‌یی دارند و باید از این فضا خارج شوند.

مسوول پیشین کمیته‌ انضباطی فوتبال ایران در پایان، ‌اضافه کرد: من نمی‌دانم مسببان این قضیه چه کسانی بودند ولی باید این اتفاق کارشناسی شود و مشخص شود هواداران کدام تیم این کار را کردند. ارکان قضایی فدراسیون باید بدون ترس از دست دادن صندلی‌شان حکمی دهند تا دیگر در آینده شاهد این اتفاقات نباشیم. دستگاه قضایی هم می‌تواند در این قضیه وارد شود. امیدوارم یک دستگاهی باشد و بیاید و مدیرانی که عرضه ندارند و جا راغصب کرده‌اند، تحت تعقیب و مجازات قرار دهد.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.