کرج - بخشدار مرکزی شهرستان کرج از برگزاری نشست مشترک با کارشناسان فناوری اطلاعات وارتباطات استان در جهت حل مشکلات ارتباطی در روستاهای این بخش خبرداد.

مشکلات ارتباطی روستاهای بخش مرکزی کرج مرتفع می شود

مهدی مجرد در گفتگو با خبرنگار قدس آنلاین اظهار کرد: توسعه بخش ارتباطات و فناوری اطلاعات روستاها از اهداف تصریح شده در برنامه ششم توسعه کشور است.

وی افزود: در این راستا بررسی مشکلات زیرساختی و نحوه خدمات رسانی به روستائیان بخش مرکزی کرج در دستور کار بخشداری مرکزی قرار گرفته است.

مجرد در ادامه گفت: ارتقاء پوشش ارتباطی تلفن سیار و ثابت در مناطق روستایی در دستور کار است و در این خصوص جلسات و پیگیری های لازم در روستاهای واقع در بخش مرکزی انجام می شود .

وی با بیان اینکه صبح امروز نیز جلسه ای در این رابطه برگزار شد گفت: عدم پوشش آنتن دهی تلفن همراه و سرویس اینترنت در روستاهای واقع در بخش مرکزی مورد بررسی قرار گرفت.

بخشدار مرکزی کرج تصریح کرد: بررسی مشکلات دفاتر پیشخوان و ارائه راهکارهای عملی، بحث و تبادل نظر در خصوص ایجاد اشتغالزایی روستایی وبهره مندی از زیر ساخت های ارائه شده در خصوص ایجاد اشتغال از جمله مباحث موضوعات مطرح شده در این جلسه بود.

مجرد به ظرفیت و پتانسیل بالای روستایی درخصوص ایجاد اشتغال بر بستر فناوری اطلاعات و در حوزه های گردشگری، کشاورزی، آموزش و درمان اشاره کرد و گفت: مقرر شد یک رابط آشنا به منطقه و کارشناس فناوری اطلاعات برای بررسی مشکلات موجود و اجرای طرح های توسعه تعیین شود.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.