جمعی از دانش آموزان پسر مشهددر مراسم جشن تکلیف خود با نماینده ولی فقیه در خراسان رضوی دیدار و گفتگو کردند.

دیدار جمعی از دانش‌آموزان مشهدی با آیت‌الله علم‌الهدی

 به گزارش قدس انلاین ، آیت‌الله علم الهدی در این دیدار، با بیان توصیه‌های اخلاقی، خطاب به دانش‌آموزان گفت: رسیدن به سن تکلیف نقطه عطف و سرآغاز مردانگی شما در حوزه زندگی است.

وی با بیان اینکه آنچه باعث عقب افتادن سن بلوغ پسران در مقایسه با دختران می‌شود، تشخیص تکلیف در حوزه اجتماعی است، افزود: امروز تشخیص تکلیف اجتماعی برای شما بسیار بااهمیت است زیرا با وضع کنونی دین و نظام ما شما سرباز مجاهد و نیروی ارزشی برای اسلام محسوب می‌شوید.

عضو مجلس خبرگان رهبری تصریح کرد: در موقعیت های مختلف سیاسی و اجتماعی باید احساس مسئولیت کنید و به مسائل بی تفاوت نباشید و باید بار تجربه دیگران را بر توان بالای فکری و خلاقیت خود بیافزایید.

آیت الله علم الهدی افزود: این مراسم جشن بندگی است و باید برمسئولیت‌های اجتماعی خود بیشتر دقت و در انجام آن ها تلاش کنید.

در این مراسم که مدیر عامل بنیاد فرهنگی رضوی و رئیس سازمان فرهنگی آستان قدس رضوی نیز حضور داشتند، مراسم پر طراوت جشن تکلیف 212 نفر  از دانش‌آموزان سادات و فرهیخته پسر ، در دفتر آیت‌الله علم الهدی برگزار شد.

در این مراسم که در فضایی آکنده از نشاط و شوق آغاز دوران بندگی در حرم مطهر رضوی برپا شد، نوجوانان مؤمن، برنامه آغازین را در رواق شیخ حر عاملی با قرائت زیارت حضرت رضا(ع) و نماز آغاز  و پس از بهره‌مندی از بیانات نماینده ولی فقیه در خراسان رضوی انگشتر عقیق دریافت کردند.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.