سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس گفت: هر تیمی که اشتباه کند گل می خورد و ما در بازی رفت مرتکب اشتباهاتی شدیم.

برانکو: تیمی که اشتباه کند گل می خورد/ برای بازی برگشت کار سختی پیش رو داریم

به گزارش قدس آنلاین، برانکو ایوانکوویچ پس از شکست ۳ بر ۲ شامگاه دوشنبه تیمش برابر الجزیره به خبرنگاران گفت: بازی خوبی را به نمایش گذاشتیم اما در ثانیه های پایانی نتیجه را واگذار کردیم. من فکر می کنم می توانستیم این بازی را کنترل کنیم و به نتیجه بهتری برسیم.

سرمربی پرسپولیس ادامه داد: باید بگویم بازیهای آسیایی هست و هرکس اشتباه کند گل می خورد. اشتباه داشتیم و گل خوردیم. نتیجه بازی برگشت باید یک بر صفر یا دو بر یک شود تا صعود کنیم. متاسفانه در بازی برگشت کمال کامیابی نیا را نداریم چون کتف او در رفت و نمی تواند بازی کند. من به تیم الجزیره تبریک می گویم.

برانکو ایوانکوویچ در پاسخ به سوالی مبنی بر اینکه دو گلی که پرسپولیس زد به این تیم در بازی برگشت چه کمکی می کند تصریح کرد: شک ندارم کمک‌مان خواهد کرد. به هر حال تمام تلاش خود را برای بازی برگشت انجام خواهیم داد. این دو گل کمک زیادی به ما می کند.

سرمربی سرخپوشان در پاسخ به سوال خبرنگار مهر مبنی بر اینکه آیا الجزیره را دستکم گرفته بودند اظهار داشت: نه. ما نیمه دوم را هم خوب شروع کردیم. اما گل تساوی را که آنها زدند کارمان را سخت کرد و به حریفمان انگیزه داد. اگر گل اول را نمی خوردیم به گل های بیشتری هم می رسیدیم.

وی در پایان راجع به شانس صعود پرسپولیس خاطرنشان کرد: البته بازی برگشت بازی آسانی نخواهد بود. همین بازی را هم چنین حدسی می زدم. باید در بازی برگشت، بیشتر با هم باشیم و متحدتر باشیم. بازی سختی در دیدار برگشت داریم.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.