اهواز_ دبیر هیات گلف خوزستان گفت: تعامل آموزش و پرورش با هیات گلف استان ضرورت زیادی در رونق این ورزش دارد.

ضرورت تعامل آموزش و پرورش با هیات گلف خوزستان

به گزارش قدس آنلاین، سید غلامرضا موسوی، دبیر هیات گلف خوزستان بیان داشت: اگر بتوانیم با همکاری آموزش و پرورش گلف را به دانش آموزان سنین پایه آموزش دهیم آینده درخشانی در انتظار گلف استان خواهد بود؛ همچنین اگر گلف به ورزشی فراگیر و مردمی تبدیل شود به بروز استعدادهای درخشان در این رشته کمک می کند.

 وی با اشاره به رونق ورزش گلف افزود: تجهیزات کافی و زیرساخت مناسب نقش مهمی در پر رنگ جلوه دادن این رشته در بین نسل جوان داشته و در صورت دایر کردن زمین های متعدد استاندارد در شهرستان ها می توان شاهد رونق بیشتر گلف باشیم.

موسوی عنوان کرد: تعداد زمین های گلف در خوزستان کم است و این رشته ورزشی از دیرباز به عنوان یک رشته گران قیمت شناخته شده و قشر کمتری جذب این رشته می شود لذا برای جذب جوانان به گلف، در بحث آموزش به طور رایگان کلاس هایی برگزار کردیم تا عموم مردم با هزینه‌ بسیار کم بتوانند در این رشته فعالیت کنند.

دبیر هیات گلف خوزستان گفت:کلاس های مربیگری حرفه ای برای ورزشکاران خوزستان برای توسعه، تقویت و آشنایی بازیکنان خود با علم روز دنیا، کلاس‌های آموزشی با نظارت مربیان بین المللی و مطرح جهان برگزار کنیم.

منبع: باشگاه خبرنگاران

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.