اهواز_ مدیرکل ورزش و جوانان خوزستان با بیان این‌که آماده کمک به حضور بانوان در ورزشگاه‌ها برای تماشای فوتبال هستیم، گفت: طی صحبت با وزیر ورزش اعلام کردم که آماده‌ام کمک کنم تا ورزشگاه غدیر اهواز، اولین ورزشگاه برای حضور بانوان باشد.

آماده کمک به حضور بانوان در ورزشگاه‌ها هستیم

به گزارش قدس آنلاین، افشین حیدری با بیان این که آماده کمک به حضور بانوان دراستادیوم‌ها برای تماشای فوتبال هستیم، گفت: طی صحبتی که با وزیر ورزش داشتم اعلام کردم که آماده‌ام کمک کنم تا ورزشگاه غدیر اهواز، اولین ورزشگاه برای حضور بانوان باشد. با توجه به شرایط این ورزشگاه می‌توانیم زیرساخت‌های لازم برای حضور بانون در ورزشگاه‌ها را ایجاد کنیم زیرا این ورزشگاه شرایط دسترسی مجزا را دارد و همچنین می‌توانیم جایگاهی ۱۰ هزار نفری را در این ورزشگاه به بانوان اختصاص دهیم.

وی افزود: من طرح مربوط به این موضوع را آماده و با رییس فدراسیون و هیات فوتبال و همچنین وزیر ورزش صحبت کرده‌ام. تنها هنوز برآورد هزینه‌ در خصوص این طرح نداشته‌ایم، ضمن این که استاندار هم نظر مثبتی نسبت به این موضوع دارد.

مدیرکل ورزش و جوانان خوزستان تاکید کرد: یکی از دلایلی که امروزه بانوان اجازه ندارند وارد ورزشگاه شوند، نبود زیرساخت لازم است، در حالی که فکر می‌کنم حضور بانوان در ورزشگاه‌ها می‌تواند بسیار به فضای مثبت ورزشگاه‌ها بیفزاید و به این که فرهنگ ایرانی را به خوبی نشان دهیم نیز بسیار کمک خواهد کرد. خوزستان و ایران سرزمین با قدمتی است و قطعا می‌توانیم روی موضوع چگونگی ورود بانوان به ورزشگاه‌ها نیز کار کنیم.

منبع: ایسنا

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.