قدس آنلاین: در نشست معاونان برنامه‌ریزی و توسعه سرمایه انسانی شهرداری اصفهان و مشهد، تفاهم‌نامه تبادل طرح‌های پژوهشی به امضا رسید.

امضای تفاهم‌نامه تبادل طرح‌های پژوهشی بین شهرداری مشهد و اصفهان

به گزارش قدس آنلاین به نقل از ایسنا شهریار آل شیخ در نشست با معاون برنامه‌ریزی و توسعه سرمایه انسانی شهرداری اصفهان اظهار کرد: موضوعی که امروز به نتیجه رسیده‌ایم تبادل طرح‌های پژوهشی و عقد تفاهم‌نامه در این مورد است.

وی افزود: موضوع کارهای مشترک بین شهرداری‌ها در دستور کار است که در این دوره این کار با قوت بیشتری پیگیری می‌شود و امیدواریم نتیجه این همدلی منجر به برکت، رونق و کاهش موازی‌کاری‌ها در کشور و شهرداری‌ها شود.

آل شیخ ادامه داد: این هم‌افزایی‌ها می‌تواند منجر به تعالی مجموعه‌ها شود و اتفاقات خیری را رقم بزند. تجارب مجموعه‌ها قابل انتقال است که باید این سطح انتقال تجارب در سطح کارشناسان صورت گیرد.

وی تصریح کرد: موضوع مدیریت و انتقال دانش در شهرداری‌ها خود یکی از چالش‌های موجود می‌باشد و گام‌هایی که با امضای این تفاهم‌نامه برداشته می‌شود برای حل این چالش مفید خواهد بود. دو هفته قبل مشابه این تفاهم را با شهرداری تهران داشتیم و حال این همکاری با شهرداری اصفهان صورت می‌گیرد تا علاوه بر تبادل طرح‌های مطالعاتی، امکان همکاری‌های مشترک در حوزه مطالعاتی و پژوهشی نیز فراهم آید.

معاون برنامه‌ریزی و توسعه سرمایه انسانی شهرداری مشهد مقدس خاطرنشان کرد: طی سال‌های گذشته میلیاردها تومان برای طرح‌های مطالعاتی و پژوهشی در شهرداری مشهد هزینه شده است که می‌توان ارزش بخشی از این طرح‌ها پژوهشی را حدود ۱۰ میلیارد تومان برآورد کرد.

آل شیخ در مورد تعداد طرح‌های پژوهشی انجام شده نیز گفت: تا کنون در شهرداری مشهد یک هزار و ۱۰۰ طرح پژوهشی، ۴۰۰ پایان نامه و ۳ هزار مقاله انجام شده است که این تعداد طرح‌های مطالعاتی و پژوهشی در تفاهم صورت گرفته با طرح‌های پژوهشی شهرداری اصفهان تبادل گردید.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.