کرج - رئیس دانشگاه تهران با تاکید براینکه دستگاه های اجرایی باید متقاضی دانش کشاورزی دانشگاه ها باشند گفت: دانشگاه تهران با الگوهای جدید در بخش پژوهش و نوآوری سیاست های رقابتی در اقتصاد کشاورزی را دنبال می کند.

دستگاه های اجرایی متقاضی دانش کشاورزی دانشگاه ها باشند

به گزارش خبرنگار قدس آنلاین، محمود نیلی احمدآبادی در یازدهمین کنفرانس دو سالانه اقتصاد کشاورزی ایران که پیش از ظهر امروز در پردیس کشاورزی کرج برگزار شد، اظهار کرد: در این کنفراس مدیران و کارشناسان گرد هم جمع شده اند تا با نوآوری و توجه به این مقوله یرای توسعه کشور و دانشگاه ها تلاش شود.

وی با اشاره به اینکه این کنفرانس می تواند مشکلات حوزه کشاورزی را مرتفع کند، افزود: امیدواریم نتایج این کنفرانس اثربخش باشد.

نیلی احمد آبادی در ادامه گفت: پارک علم و فناوری دانشگاه تهران در توسعه علم و فناوری موثربوده چراکه کارشناسان سوئیسی با سفری که به تهران داشتند به این موضوع اذعان داشتند.

رئیس دانشگاه تهران با اشاره به اینکه متاسفانه در کشور افراطی گری در برخی از حوزه ها دیده می شود، گفت: در حوزه کشاورزی هر نهادی خود مستقل عمل کرده و عدم هماهنگی بین دستگاه ها در اقتصاد کشاورزی تاثیر گذار خواهد بود.

وی اضافه کرد: دانشگاه تهران با الگوهای جدید در بخش پژوهش و نوآوری سیاست های رقابت اقتصاد کشاورزی را دنبال می کند این در حالی است که دستگاه های اجرایی باید متقاضی دانش کشاورزی دانشگاه ها باشند.

رئیس دانشگاه تهران در پایان با بیان اینکه دانشگاه تهران آمادگی کامل برای حضور در بخش اقتصادی کشاورزی کشور را دارد، گفت: در این کنفرانس ها چالش های کشاورزی مورد ارزیابی قرار گیرد و برای ایجاد راهکارهای مناسب جهت بهبود آن تلاش کنیم.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.