قزوین_ مسئول شبکه جوانان آستان قدس رضوی استان قزوین گفت: ۱۵۸ دانش‌آموز این استان از امروز (۱۸ اردیبهشت ماه) به مدت سه روز به زیارت بارگاه منور رضوی مشرف می‌شوند.

بیش از ۱۵۰ دانش‌آموز قزوینی به مشهد مقدس اعزام می شوند

ساسان کرمی در گفت‌وگو با قدس آنلاین در قزوین با اشاره به اجرای طرح زائران مهر اظهار داشت: این طرح در قالب برگزاری اردوی زیارتی به مشهد مقدس ویژه دانش‌آموزان متوسطه اول و دوم توسط شبکه جوانان آستان قدس رضوی استان قزوین اجرا می‌شود.

وی افزود: دانش‌آموزان نخبه، زیارت‌ اولی و دانش‌آموزانی که به دلیل مشکلات اقتصادی توان پرداخت هزینه سفر را ندارند، در قالب طرح زائران مهر به مشهد مقدس اعزام می‌شوند.

مسئول شبکه جوانان آستان قدس رضوی استان قزوین ادامه داد: با پیگیری‌های صورت گرفته، ۱۵۸ دانش‌آموز پسر و دختر این استان روز سه شنبه ۱۸ اردیبهشت ماه سال جاری به مدت سه روز به زیارت بارگاه منور رضوی مشرف می‌شوند.

کرمی با اشاره به برگزاری برنامه‌های فرهنگی در طول سفر تصریح کرد: برگزاری حلقه‌های معرفتی و بازدید از موزه و مراکز فرهنگی آستان قدس رضوی از برنامه‌های پیش‌بینی شده در سفر است.

این مسئول عنوان کرد: اعزام این دانش‌آموز از شهرهای قزوین، آبگرم، آوج،محمود آباد نمونه برای زیارت حضرت امام رضا(ع) به مشهد مقدس صورت می گیرد.

مسئول شبکه جوانان آستان قدس رضوی استان قزوین یادآور شد: هر کاروان زائران مهر دارای یک مسئول کاروان، یک روحانی و دو مربی بوده که در طول سفر همراه دانش‌آموزان هستند.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.