۱۹ اردیبهشت ۱۳۹۷ - ۰۸:۵۷
کد خبر: 599289

اهواز_رییس اداره میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری کلانشهر اهواز از راه‌اندازی و فعالیت هفتگی ''پایگاه اهوازشناسی'' خبر داد.

پایگاه اهوازشناسی راه‌اندازی شد

به گزارش قدس آنلاین، به نقل از روابط عمومی  میراث فرهنگی خوزستان، غلامرضا جلیلی در این باره اظهار داشت: باتوجه به غنای فرهنگی شهر اهواز، فعالیت پایگاه اهوازشناسی در محل ساختمان ''صنایع دستی اهواز'' (اداره میراث فرهنگی اهواز) گسترش داده شد.

او با بیان این‎که پایگاه اهوازشناسی به منظور اطلاع‎رسانی فرهنگی به گردشگران و علاقمندان میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری راه‎اندازی شده است ادامه داد: این پایگاه شامل نقشه گردشگری اهواز، کارت پستال از دیدنی‎های اهواز، لوح‎های فشرده، فیلم مستند، تابلوعکس، معرفی و آموزش تئوری وعملی صنایع دستی اصیل اهواز، کتاب، مقالات و پژوهش‎ها درباره کلانشهر اهواز و بروشور معرفی جاذبه‎های خوزستان به دو زبان انگلیسی و فارسی می‎باشد.

رییس اداره میراث فرهنگی اهواز ضمن دعوت از عموم علاقمندان به میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری، دانشجویان، پژوهشگران، هنرمندان، فعالان و دوستداران میراث فرهنگی صنایع دستی و گردشگری اهواز جهت بازدید و مشارکت در این اقدام فرهنگی ابراز امیدواری کرد: راه‎اندازی این پایگاه گامی مثبت در راستای اعتلای میراث فرهنگی استان خوزستان باشد.

وی یادآور شد: ساختمان صنایع دستی اهواز واقع در جاده ساحلی، روبه‌روی هتل پارس از ساعت هشت تا ۱۶ در طبقه دوم میزبان علاقمندان به بازدید از پایگاه است.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.