همدان - عضو شورای عالی نظارت بر صداوسیما گفت: صدا و سیما باید در عرصه تولیدات بخش پویانمایی نگاه ملی و جهانی ایجاد کند.

سرفصلی برای حمایت از پویانمایی در قانون ایجاد شود

به گزارش قدس آنلاین ، غلامرضا کاتب در آئین اختتامیه نخستین جشنواره ملی پویانمایی همدان اظهار داشت: ضریب نفوذ مخاطبان ما در برنامه‌های نوروز به 80 درصد رسید که این مهم یک ظرفیت برای این مجموعه است.

وی با بیان اینکه بزرگترین رسالت رسانه ملی حفاظت و حراست از ارزش‌های انقلاب اسلامی است افزود: مجموعه صدا و سیما با وجود هجمه های دشمنان توانسته فرهنگ ملی ما را همچنان حراست کند.

کاتب بیان کرد: در حالی که تنها سه کشور فارسی زبان در دنیا وجود دارد اما 250 رسانه فارسی‌زبان علیه ایران اسلامی فعالیت می‌کنند و در مقابل رسانه ملی توانسته مخاطب خود را حفظ کند.

عضو شورای عالی نظارت بر صداوسیما با بیان اینکه به دنبال حاشیه‌ بودن سم است و ریاست سازمان صدا و سیما نیز با نگاه مدیریتی خود از این امر اجتناب می‌کند تصریح کرد: در بخش اقتصادی نیازمند مجاهدت هستیم و اگر بخواهیم به کالای ایرانی توجه کرده و در کنار آن کیفیت و مزیت را افزایش دهیم اما فرهنگ ملی حاکم نشود باز تحقق این شعار مشکل خواهد بود.

کاتب عنوان کرد: تداوم این همایش‌ها باید منجر به انتقال تجارب در حوزه رسانه شود که در این راستا باید از بخش خصوصی حمایت شود.

عضو شورای عالی نظارت بر صداوسیما با بیان اینکه همدان باید بیشترین درآمدزایی و صادرات انیمیشن را داشته باشد تأکید کرد: این آمادگی را داریم که در تبصره قانون بودجه در مجلس شورای اسلامی سرفصلی برای حمایت از این موضوع ایجاد کنیم.

وی با تاکید بر اینکه صدا و سیما باید در عرصه تولیدات بخش پویانمایی نگاه ملی و جهانی ایجاد کند، گفت: مخاطبین بسیاری در جهان در عرصه تولیدات پاک انیمیشنی وجود دارد.

منبع تسنیم

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.