سرمربی تیم فوتبال بارسلونا در واکنش به کمپین ایجاد شده علیه لیونل مسی گفت: او هرگز داور را در بین دو نیمه با حرف های خود تحت تاثیر قرار نداد.

والورده: مسی داور ال کلاسیکو را تحت تاثیر قرار نداد/ درباره گریزمان باید محتاطانه صحبت کرد

به گزارش قدس آنلاین، بعد از ال کلاسیکو اخبار زیادی در مورد درگیری لفظی لیونل مسی با هرناندز داور این بازی در تونل و بین نیمه شنیده شده اما والورده مدعی شد خیلی به این مسائل اهمیتی نخواهد داد.

وی درباره واکنش های اخیر علیه لیونل مسی گفت: بارها شاهد صحبت کردن بازیکنان با داور بوده و تجربه زیادی در این خصوص دارم. بارها چنین صحنه ای را در تونل ها دیده ام و من تضمین می کنم که هیچکس نمی تواند در این خصوص و تحت فشار گذاشتن داوران صحبت کند.

سرمربی بارسلونا اضافه کرد: چه زمانی که یک بازیکن از رئال مادرید و چه بارسلونا به داوری اعتراض کند، من به صداقت تصمیمات داور شکی ندارم. همانطور که ما به انتقاد عادت کرده ایم، داوران نیز به صحبت کردن با بازیکنان عادت دارند. من روزنامه ها را نخوانده ام، نه نشریات هوادار بارسلونا و نه رئال مادرید.

والورده در پاسخ به این سوال که آیا علیه مسی کمپینی به وجود آمده است، گفت: من هیچ ایده ای در مورد کمپین علیه مسی ندارم و به این مسائل اهمیتی نمی دهم.

سرمربی بارسلونا درباره پیوستن گریزمان به این تیم گفت: من نمی دانم در ملاقات گریزمان با رئیس باشگاه اتلتیکومادرید چه گذشته است اما او به هر حال بازیکنی بسیار باکیفیت است و هیچ شکی در این خصوص وجود ندارد. اما ما باید محتاطانه در مورد بازیکنی که عضو بارسلونا نیست صحبت کنیم زیرا اتلتیکومادرید فینالیست لیگ اروپاست و ما باید به حریف خود احترام بگذاریم.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.