سرمربی تیم فوتبال ذوب آهن بعد از پیروزی برابر استقلال گفت: این برد را مدیون مظاهری هستیم که بخصوص در نیمه نخست ما را در بازی نگه داشت.

قلعه نویی: مظاهری عامل برد ما مقابل استقلال بود/ دوست داشتم ۸ بازیکنم را تعویض کنم

به گزارش قدس آنلاین، امیر قلعه‌نویی بعد از پیروزی یک بر صفر تیمش مقابل استقلال گفت: خدا را شکر در یک روز خوب چه در زمین و چه در خارج زمین، بازی خوبی را دیدیم و در نهایت برنده این دیدار هواداران دو تیم بودند. حالا یک سری رفتارها شد که بگذریم. به مظاهری تبریک می‌گویم. عمده نقش در این برد به خاطر مظاهری به خصوص در اوایل نیمه اول بود. اگر یکی از آنها گل می‌شد، بازی را برگرداندن خیلی سخت بود. نیمه اول اصلا خوب نبودیم و اگر می‌توانستم باید هشت تعویض انجام می‌دادم.

وی افزود: با آمدن حدادی فر، نیمه دوم مال ما بود. رحمتی یکی از روزهای خوبش بود. شاخص‌های این بازی دو دروازه بان بودند ه خصوص مظاهری که ما را به بازی برگرداند. ما نیمه دوم موقعیت‌های زیادی داشتیم که می‌شد اختلافمان را بیشتر کنیم ولی خدا را شکر سه امتیاز را گرفتیم. هدف اول گل نخوردن بود و هدف دوم امتیاز بود. به بازیکنانم خسته نباشید می‌گویم و امیدوارم همیشه ذوب‌آهن تماشاگرانش به این اندازه بیایند. از این تماشاگران تشکر می کنم.

سرمربی ذوب‌آهن اضافه کرد: همیشه به بازیکنانم گفته ام آمارها لطف خدا و اهل بیت است ولی آن تاریخ است. من هرروز و در هر مسابقه انگیزه بیشتری دارم. این بازی به خاطر من احساسی بود، کمی حساس بود. من به بازیکنانم گفته ام بعد از هر بازی تنها ۲۴ ساعت حق ناراحتی و خوشحالی دارند. برخی بازیکنانم در حد و اندازه خود نبودند. باز خدا را شکر که در این شرایط توانستیم پیروز شویم و گل نخوریم. یک سری تغییرات تیم استقلال به نفع ما شد. استقلالی‌ها با بالا بردن میانگین قدیشان، روند همیشگیشان را از دست دادند. خود حدادی فر هم اوایل بد بود ولی آرام آرام بهتر شد. او بازیکن بزرگی است. ما خیلی از بازی‌ها را ولی بدون او برده‌ایم. یک بحث هم به مربی‌گری در زمان بازی ارتباط دارد. با آمدن قاسم هم اوایلش خوب کار نکردیم. او یک شوت خوب زد که رحمتی به خوبی دفع کرد. در همان نیمه دوم هم برخی بازیکنان ما خیلی ضعیف بودند. اسمشان را نمی‌آورم چون یک بازی دیگر هم داریم. از برخی که انتظار داشتیم عصای دستمان باشند، داشتند بلای جانمان می‌شدند.

او ادامه داد: خیلی از سوت‌های بازی می‌شد وسط زمین باشد و به نفع ما که اینگونه نشد. داوران ژاپنی و کره‌ای معمولا بزرگ هستند و کاری به جو و نتیجه ندارند. اگر معترض باشیم، ما باید معترض باشیم. بازی اتفاق خاصی نداشت. پنالتی ما هم درست بود.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.