ایلام- معاون گردشگری میراث فرهنگی استان ایلام گفت: نخستین جشنواره غذاهای گیاهی خوراکی زاگرس در ایلام کار خود را آغاز کرد.

برپایی نخستین جشنواره غذاهای گیاهی خوراکی زاگرس در ایلام

جوریه کلانتری عصر (سه شنبه) در گفتگو با قدس آنلاین، با بیان اینکه نخستین جشنواره غذاهای گیاهی خوراکی زاگرس از ۱۸ تا ۲۰ اردیبهشت ماه در قلعه والی شهر ایلام برپا شده است، اظهارداشت: در این جشنواره ۲۷ غرفه با حضور هنرمندان و دست اندرکاران غذاهای گیاهی بومی، برپا شده و علاقه مندان می توانند ضمن بازدید از این غرفه ها، از تنوع غذاهای گیاهی استان بهره مند شوند.

وی با اشاره به اینکه فعالان غذاهای گیاهی خوراکی از تمامی شهرستان های استان در این جشنواره حضور دارند، افزود: معرفی تنوع غذایی گیاهی نقاط مختلف استان و فراهم شدن زمینه برای برگزاری جشنواره منطقه ای در سال های آتی از اهداف برگزاری این جشنواره است.

 معاون گردشگری میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان ایلام با اشاره به برگزاری نخستین جشنواره غذاهای گیاهی خوراکی زاگرس در قلعه والی ایلام، یادآور شد: در کنار برگزاری این جشنواره، برنامه های فرهنگی مختلفی همچون اجرای برنامه های طنز، اجرای گروه های موسیقی آئینی و ... نیز تدارک دیده شده تا بازدید کنندگان از این نمایشگاه، لحظات شاد و مفرحی را در کنار خانواده های خود تجربه کنند.

گفتنی است نخستین جشنواره غذاهای گیاهی خوراکی زاگرس از عصر امروز ۱۸ اردیبهشت به مدت ۳ شب در قلعه والی ایلام از ساعت ۱۸ الی ۲۲ برپا شده و علاقه مندان می توانند در این ساعات از این نمایشگاه دیدن کنند.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.