شهرکرد-مدیر کل تأمین اجتماعی چهارمحال و بختیاری گفت:در راستای حمایت از تولید ملی و در جهت حمایت از واحدهای فعال تولیدی ،صنعتی و معدنی، سازمان تامین اجتماعی اقدام به تمدید طرح بخشودگی جرائم حق بیمه کارفرمایان خوش حساب از ۱۰ اردیبشهت تا ۱۰ تیرماه امسال کرده است.

تمدید طرح بخشودگی جرائم کارفرمایان خوش حساب

به گزارش قدس آنلاین به نقل از روابط عمومی تأمین اجتماعی استان،غلامرضا محمدی با اعلام این خبر افزود: کارفرمایان واحدهای مشمول ،در صورتی که جرایم متعلقه آنها مربوط به قبل از تاریخ ۲۹ اسفند ۹۵ باشد،چنانچه حداکثر  طی دو ماه  مذکور در مورد پرداخت و یا تقسیط اصل بدهی،بر اساس دلایل ابرازی از جمله  بحران  ناشی از حوادث غیر مترقبه،آثار مالی تحریم ها و نوسانات ارزی با احراز شرایط معمول توافق نمایند از بخشودگی جرائم حق بیمه برخوردار خواهند شد.

وی از کارفرمایان خوش حساب خواست حداکثر تا تاریخ ۱۰ تیر ۹۷  نسبت  به ارائه درخواست و تکمیل فرم مربوطه و تحویل آن به واحدهای اجرائی و شعب تابعه اقدام نمایند.

محمدی افزود: طرح بخشودگی جرائم بیمه ای کارفرمایان خوش حساب  سال گذشته  در دو مرحله  نیز با هدف حمایت از کارگاههای تولیدی، صنعتی، معدنیو خدماتی  اجرا گردید.

وی ضمن تاکید بر حداکثر  مساعدت با کارفرمایان بدهکار تصریح کرد:کارفرمایانی که در دو مرحله از اجرای طرح در سال گذشته علی رغم درخواست بخشودگی از پرداخت تمام یا بخشی از بدهی خود خودداری نموده اند می توانند در صورت ارائه درخواست مجددو احراز شرایط از تسهیلات این طرح برخوردار گردند.

مدیر کل تأمین اجتماعی استان با اشاره به شرایط برخورداری از مزایای این طرح گفت: کارفرمایان خوش حسابی که بر اثر حوادث غیرارادی مانند آتش سوزی، سیل، زلزله، تحریم و نوسانات ارزی موفق به پرداخت حق بیمه کارکنان در موعد مقرر نشدند، می توانند برای ارائه درخواست به شعب این سازمان مراجعه کنند.   
وی با بیان اینکه رونق اشتغال و تولید ملی از اهداف سازمان تامین اجتماعی است، اظهار داشت: با بهبود تولید ملی، به تبع آن میزان ورودی و خروجی این سازمان نیز تنظیم می شود و این سازمان با وصول منابع بیشتر می تواند خدمات خود را ارتقا دهد.

محمدی با بیان اینکه پذیرش دلایل ابرازی خشکسالی، سیل، زلزله، تحریم نیاز به تایید مراجع ذی صلاح برای برخورداری از طرح بخشودگی جرام بیمه ای کارفرمایان دارد، افزود: کارفرمایان پس از ارائه درخواست استفاده از این طرح و تایید سازمان تامین اجتماعی، باید تایید دلایل ابرازی را از مراجع ذی صلاح مانند سازمان صنعت، معدن و تجارت، استانداری، فرمانداری یا بخشداری اخذ و به این سازمان ارائه کنند.     
مدیر کل تأمین اجتماعی چهارمحال و بختیاری گفت: کارفرمایانی که در ۱۸ ماه قبل از وقوع بحران، ٤ماه لیست و حق بیمه را به موقع ارسال و پرداخت کرده باشد خوش حساب محسوب می گردد. 

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.