رئیس دادگاه گلبهار گفت: ۷۰ درصد بنگاه‌های املاک در گلبهار بدون مجوز فعالیت می‌کنند. حتی مواردی شناسایی شده که شماره ثبت صوری دارند در صورتی که مجوز فعالیت ندارند.

۷۰ درصد بنگاه‌های املاک در گلبهار بدون مجوز فعالیت می‌کنند

به گزارش  قدس آنلاین به نقل از فارس، سیدجواد محمودی در اولین جلسه حفظ حقوق بیت‌المال که در محل شرکت عمران این شهرستان برگزار شد، گفت: گستردگی اراضی در گلبهار زیاد است. بنابراین مسئولان دستگاه‌های اجرایی باید جلوگیری‌های قانونی را به موقع انجام دهند. این که افردی بدون مجوز ساخت‌وساز انجام دهند و جلوی این کار گرفته نشود پذیرفته شدنی نیست.

وی با اشاره به تشکیل پرونده‌های قضایی در خصوص برخی از ساخت‌وسازهای غیر مجاز ادامه داد: اگر در گذشته جلوی این ساخت‌وسازها گرفته می‌شد دیگر نیازی به تشکیل پرونده در محاکم نبود و خسارات آن هم برای مردم و دستگاه‌ها کمتر بود.

محمودی به نبود نخاله‌گاه در شهر گلبهار اشاره کرد و گفت: در گلبهار محلی به عنوان نخاله‌گاه تعیین نشده و مردم نخاله خود را در مکان‌های مختلف تخلیه می‌کنند اما شهرداری هنوز محلی برای این کار مشخص نکرده است.

وی با تاکید بر سازماندهی بنگاه‌های املاک در گلبهار افزود: ۷۰ درصد این بنگاه‌ها مجوز فعالیت ندارند و بدون مجوز فعالیت می‌کنند. حتی مواردی شناسایی شده که شماره ثبت صوری دارند در صورتی که مجوز فعالیت ندارند.

محمودی خواستار پیگیری مشکلات مردم از سوی مسوولان شد و گفت: اکنون که بحث پیگیری آرامستان به گلبهار واگذار شده باید این پیگیری صورت گیرد تا هم مشکل مردم حل شود و هم این که برخی تصور نکنند که چون کار در دست خود گلبهار است دیگر کسی موضوع را پیگیری نمی‌کند.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.