قدس آنلاین: بیمارستان فوق تخصصی خاتم الانبیاء(ص) در راس مراکز معتبر آموزشی انجمن آسیا و اقیانوسیه قرار گرفت.

بیمارستان خاتم الانبیاء(ص) مشهد در ردیف مراکز معتبر آموزشی است

به گزارش قدس آنلاین عضو هیات مدیره انجمن آسیا و اقیانوسیه گفت: با توجه به توانمندی های بیمارستان خاتم الانبیاء(ص) مشهد در ردیف مراکز معتبر آموزشی انجمن آسیا و اقیانوسیه بیمارستان چشم خاتم الانبیاء(ص) در حوزه آموزش و درمان و درخواست ارائه شده دانشگاه علوم پزشکی مشهد، این مرکز در لیست مراکز معتبر آموزشی انجمن آسیا و اقیانوسیه قرار گرفت.

دکتر سیامک زارعی قنواتی افزود: با قرار گرفتن بیمارستان خاتم الانبیاء(ص) در این لیست،   همه داوطلبان در سراسر جهان که به گذراندن دوره های فوق تخصصی فلوشیپ در حوزه چشم تمایل دارند می توانند در این مرکز پذیرش شوند.

وی افزود: فقط  ۹ کشور در این لیست حضور دارد و بیمارستان فوق تخصصی خاتم الانبیاء (ص) به عنوان نخستین مرکز در این لیست قرار گرفته است.

مدیر بین الملل دانشگاه علوم پزشکی مشهد گفت:  این مرکز به عنوان یکی از مراکز معتبر از بین کشورهای چین، هنگ کنگ، ژاپن، نپال، نیوزلند، سنگاپور، کره جنوبی و آمریکا آمادگی لازم برای پذیرش دوره های چشم پزشکی را دریافت کرده است.

دکتر سیامک زارعی قنواتی با بیان اینکه بیمارستان خاتم الانبیاء(ع) پیش از این نیز با ارتباط با فدراسیون بین المللی چشم دوره های فوق تخصصی را برگزار کرده است افزود: تا کنون  ۷ نفر از کشورهای مختلف از جمله عراق، لبنان، افغانستان موفق شده اند دوره های فوق تخصصی در این بیمارستان را طی کنند.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.