شهرکرد-نماینده مردم شهرستان های اردل، فارسان، کیار و کوهرنگ در مجلس شورای اسلامی گفت: مجلس شورای اسلامی همواره آمادگی دارد به سمت اصلاح قوانین حرکت کرده که حرکت در این مسیر به نقش و تلاش وکلا بستگی دارد.

آمادگی مجلس شورای اسلامی برای اصلاح برخی  قوانین

به گزارش خبرنگار قدس آنلاین،علی کاظمی باباحیدری روز چهارشنبه در سی امین همایش اتحادیه سراسری کانون های دادگستری ایران در فرهنگسرای شهرکرد گفت: امروز وحدت باید سرلوحه تمام امور قرار گیرد و همگان بویژه مدیران و مسئولان باید از قانون تبعیت کنند.

وی افزود:باید از وکلا در زمینه های مختلف بویژه در بحث حل مشکلات و دعاوی حقوقی کمک گرفته که خود منجر به وحدت و یکپارچگی در جامعه می شود.

نماینده مردم شهرستان های اردل، فارسان، کیار و کوهرنگ در مجلس شورای اسلامی اظهار کرد:در قانون اساسی صراحتا عنوان شده که هر دو طرف دعوا باید وکیل داشته ، پس باید شرایطی فراهم شود که همه مردم بتوانند براحتی برای مسائل حقوقی خود از وکیل بهره مند شوند.

کاظمی گفت: وکلا همواره باید صیانت از قانون را سرلوحه کار خود قرار داده و عرض اندام در برابر قانون خود نوعی دیکتاتوری و قانون شکنی محسوب می شود.

وی تاکید کرد: مجلس شورای اسلامی همواره این آمادگی را دارد که به سمت اصلاح قوانین حرکت کرده که حرکت در این مسیر به نقش و تلاش وکلا بستگی دارد که با کمک و همراهی با مجلس بتوان ایرادات در برخی از قوانین  را برطرف کرد.

نماینده مردم شهرستان های اردل، فارسان، کیار و کوهرنگ افزود: وکلا باید همواره برای فرهنگ سازی در جامعه در جهت آشنایی مردم با قوانین گام بردارند.

کاظمی گفت: وکلا باید همواره استقلال،شأن و جایگاه خود را حفظ کنند تا جامعه به اهمیت نقش وکالت پی برده و یک اعتماد سازی در جامعه شکل گیرد، بنابراین وکالت نه شغل خصوصی محسوب می شود و نه دولتی، بلکه این امر خطیر تنها یک خدمت بزرگ به جامعه است.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.