۱۹ اردیبهشت ۱۳۹۷ - ۱۴:۱۴
کد خبر: 599472

مربی دروازه‌بانان تیم فوتبال پرسپولیس می‌گوید بیرانوند دروازه‌بان شماره یک ایران است.

حمایت تمام قد مربی پرسپولیس از علیرضا بیرانوند

به گزارش قدس آنلاین، ایگو پانادیچ درباره شرایط این روزهای پرسپولیس و عملکرد دروازه‌بان‌های این تیم الخصوص علیرضا بیرانوند به صحبت پرداخت.  او بر این باور است بیرانوند در حال‌ حاضر دروازه‌بان شماره یک ایران محسوب می‌شود. در ادامه‌ گفت‌وگوی خبرنگار ایسنا را با ایگور پانادیچ می خوانید:

* ابتدا می‌خواهیم درباره بازی پرسپولیس برابر الجزیره امارات و شکست  مقابل  این تیم صحبت کنید؟

ما باختیم اما با توجه به دو گلی که زدیم نتیجه‌ آن قدر هم بد نشد. الان هم ناراحت نیستیم چرا که به بازی برگشت امیدواریم. من به بازیکنان‌مان ایمان داریم و بی‌شک می‌توانیم در تهران، الجزیره را شکست دهیم.

* در هفته‌های اخیر انتقادات زیادی نسبت به دروازه‌بانان پرسپولیس الخصوص عملکرد علیرضا بیرانوند مطرح می‌شد. نظرتان را می‌خواهیم در مورد این انتقادات بدانیم.

ما درباره دروازه‌بانان صحبت می‌کنیم. انتقاد کردن از دروازه‌بانان امری طبیعی است. همیشه کسانی هستند که  به خود اجازه می‌دهند درباره مباحث تخصصی به راحتی اظهار نظر کنند. واقعیت این است دروازه‌بانان من پس از هر انتقادی عملکردشان بهتر می‌شود و سعی می‌کنند عملکرد بهتری داشته باشند. آنها شایسته این رفتاری که می‌شود، نیستند.

* همیشه دیده ایم بهترین دروازه‌بانان دنیا هم دچار اشتباه شده‌اند اما همین دروازه‌بانان تاثیرات زیادی در  موفقیت تیم‌ها داشته‌اند.  فکر می‌کنید علیرضا بیرانوند چقدر در موفقیت‌های پرسپولیس و قهرمانی های این تیم نقش داشته است؟

بیرانوند قطعا نقش موثری در بازی‌ها داشته است. او در دیدار برابر السد یکی از بهترین بازی‌هایش را انجام داد و عالی بود. امیدوارم او در مقابل الجزیره در دیدار برگشت هم بهترین بازی اش را به نمایش بگذارد.

* به نظر شما علیرضا بیرانوند می‌تواند دروازه‌بان شماره یک ایران در جام جهانی 2018 روسیه باشد؟

این سوالی است که در حیطه وظایف من نیست که به آن جواب بدهم. در این مورد آقای کارلوس کی‌روش باید تصمیم گیری کند اما از نظر من علیرضا بیرانوند، دروازه‌بان شماره یک ایران است.

* طی روزهای اخیر اعلام شده که برانکو و کادرش قراردادش را با باشگاه پرسپولیس تمدید نکرده،‌ بلکه میان دو طرف توافقی امضا شده است آیا شما با باشگاه پرسپولیس برای دو فصل آینده قرارداد ندارید؟

 متاسفم. این سوالی نیست که من پاسخ آن را بدهم. احتمالا روزنامه‌ای که چنین مطلبی را منتشر کرده از موضوع خبر دار است و بهتر است از آنها درباره این مساله سوال کنید.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.