عضو شورای شهر کاشمر گفت: متاسفانه برخی اعضاء یک روز بسیار به تعریف و تمجید می پردازند و یک روز شمشیر بر می دارند.

اعضاء شورا یکروز تعریف و تمجید می کنند و یک روز شمشیر بر می دارند

به گزارش قدس انلاین، یعقوبی گل محمدی در جلسه علنی ظهر امروز شورای شهر با بیان اینکه هر کدام از اعضاء شورا که عضو کمیسیونی می شوند باید به طور مستمر گزارش های لازم را به شورا ارائه دهند، خطاب به عضو شورایی که در کمیسیون ستاد بازآفرینی است گفت: باید هر چند هفته گزارش های اقدامات انجام شده مشکلات و راهکارها را ارائه دهند.

وی با اشاره به اینکه متاسفانه در این مدتی که عضو دیگر شورای شهر عضو ستاد بازآفرینی بوده حتی یک کلمه در خصوص وضعیت این ستاد به من چیزی نگفته است، عنوان کرد: اگر هم انتقادی می کنید باید منصفانه باشد.

وی با اعلام اینکه شمشیرها را روی زمین بگذارید، به طرح سوال از رئیس کمیسیون برنامه‌وبودجه پرداخت و گفت: چرا در جلسه کمیسیون برنامه و بودجه جهت تعیین ناظر مالی اعضاء دعوت نشده بودند.

این عضو شورای شهر در پاسخ به رئیس کمیسیون برنامه‌وبودجه که از طریق تلگرام دعوت کرده بودیم، افزود: تلگرامی که محدود شده نباید این گونه دعوت می کردید.

گل محمدی با بیان اینکه فردی که شما به عنوان ناظر مالی شهرداری انتخاب کرده اید مگر چه توانمندی دارد، عنوان کرد: ناظر مالی باید فردی باشد که توانمندی لازم را داشته باشد.

وی با تاکید براینکه قرار نیست برای افراد اشتغالزایی کنیم، بیان کرد: نظارت بر امور مالی شهرداری باید توسط افراد متخصص انجام شود.

وی با اشاره به اینکه برخی یک روز بسیار تعریف می کنند و یک روز شمشیر بر می دارند، بیان کرد: مردم حرف حق را به خوبی تشخیص می دهند.

22 مصوبه ستاد بازآفرینی در سال گذشته

در این جلسه مسئول دبیرخانه ستاد بازآفرینی شهرداری کاشمر با اشاره به این‌که فعالیت این ستاد از مردادماه سال گذشته به‌طور رسمی آغازشده، گفت: شناسایی، برداشت و نقشه‌برداری تمامی محله‌ها و سکونت‌های غیررسمی در بافت فرسوده شهر و تمامی کارهایی که شهرداری سبزوار در مدت دو سال انجام داده است ما موفق شدیم در کمتر از یک ماه آن را انجام دهیم.

احسان فخرایی از 22 مصوبه ستاد بازآفرینی در سال گذشته خبر داد و افزود: اجرای مصوبات در دستور کار قرار دارد و پیگیری تمام آن هستیم.

وی با ابراز بی‌اطلاعی از نحوه قرارداد شرکت کارگزار بافت فرسوده اظهار کرد: بازآفرینی یک کار مشارکتی بین دستگاهی است و در این زمینه امور ستاد تنها مختص به شهرداری نیست و دستگاه‌های عضو این ستاد برای اجرای برنامه‌هایی که در بافت فرسوده دارند طرح‌ها و پیشنهادهایی مطرح کردند.

مسئول دبیرخانه ستاد بازآفرینی شهرداری کاشمر با تأکید بر این‌که تمامی طرح‌های ارائه‌شده در ستاد شهرستان پس از بررسی تصویب و در جلسه ستاد استانی نیز تأیید نهایی شده است، یادآور شد: خانه شهید مدرس جزو مصوبات سال گذشته است که برای تملک آن با مشارکت تعدادی از دستگاه‌های متولی اقدام می‌شود.

وی با بیان اینکه بهره بردار این طرح شهرداری است، گفت: هر وقت اعضاء حاضر باشند اماده ارائه گزارش ستاد بازآفرینی هستم.

فخرایی با اشاره به اینکه اگر فرصت را از دست بدهیم اوراق را به ما نخواهند داد، افزود: برای گرفتن این پول ها نیازمند مصوبه شورا هستیم.

وی با اعلام اینکه بازآفرینی یعنی توانمند سازی حال در هر حوزه می خواهد باشد، گفت: برای سکونت گاههای غیر رسمی 800 تن قیر گرفته ایم که تحویل شهرداری می شود.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.