کرج- بانوی البرزی تیم ملی نوجوانان تکواندو گفت:روزانه ۵ ساعت تمرین می کنم تا با آمادگی بالا در المپیک ۲۰۱۸ برزیل حضور پیدا کنم.

برای موفقیت در المپیک روزانه ۵ ساعت تمرین می کنم/البرز قطب تکواندو ایران است

مهلا مومن زاده در گفتگو با خبرنگار قدس آنلاین با بیان اینکه در حال حاضر ۴ نفر از اعضای تیم ملی نوجوانان تکواندو جهت حضور در  المپیک نوجوانان را البرزی ها  تشکیل می دهند گفت: این اتفاق خوبی برای ورزش استان تلقی می شود.

وی در ادامه اظهار کرد: مسابقات المپیک نوجوانان در اوایل مهرماه سال جاری به میزبانی کشور آرژانتین برگزار خواهد شد که برای حضور موفق در این مسابقات سخت مشغول تمرین هستیم.

بانوی البرزی تیم ملی نوجوانان تکواندو با اشاره به اصلی ترین رقبای خود در المپیک گفت: در وزن ۴۴- کیلوگرم تمامی کشورها از نفرات خوبی در ترکیب خود بهره می برند.

مومن زاده تصریح کرد: این در حالی است که می توان کشورهای کره جنوبی و روسیه را به عنوان اصلی ترین رقبای حاضر در المپیک نوجوانان دانست.

وی به آمادگی بالای خود برای کسب مدال در المپیک نوجوانان اشاره کرد و گفت: با توجه به شناخت حریفان و تمرینات فشرده که پشت سر می گذارم و امید زیادی به کسب مدال در این مسابقات دارم.

بانوی البرزی تیم ملی نوجوانان تکواندو از برگزاری اردو آماده سازی تیم اعزامی در تهران خبرداد و گفت: از اواخر خردادماه این اردو آغاز می شود که این تمرینات تا پیش از اعزام به مسابقات ادامه خواهد داشت.

مومن زاده در پایان به وضعیت تکواندو البرز اشاره کرد و گفت: حضور تعداد بسیاری از ملی پوشان در تمامی رده های سنی تیم ملی بر موفقیت بالای این رشته در استان گواهی می دهد و می توان کرج را قطب تکواندوی ایران دانست.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.