قزوین_ مدیرخانه مطبوعات استان قزوین با رأی اعضای هیئت مدیره‌ این خانه‌ معرفی شد.

مدیر خانه مطبوعات استان قزوین معرفی شد

به گزارش قدس آنلاین به نقل از روابط عمومی خانه مطبوعات استان قزوین، جلسه هیئت مدیره‌ خانه‌ی مطبوعات استان قزوین با محوریت انتخاب مدیر خانه برگزار شد.

طی هفته‌های گذشته گزینه‌های مختلفی برای مدیریت خانه معرفی شده بود که با بررسی‌های صورت گرفته از سوی اعضای هیئت مدیره، محمدرضا رجایی پور از فعالان باسابقه در عرصه رسانه و مطبوعات به عنوان گزینه نهایی برای ارائه برنامه‌های خود در جلسه هیئت مدیره حاضر شد.

محمدرضا رجائی پور در این جلسه با اشاره به مشکلات موجود در فضای مطبوعاتی استان قزوین اظهار کرد: عدم شناخت روزنامه نگاران باسابقه و چهره‌های شناخته شده در عرصه مطبوعات، نبود موزه مطبوعات برای معرفی چهره‌های شاخص، مشکلات درمانی و بیمه خبرنگاران، نبود عدالت در توزیع آگهی‌ها و وضعیت نامناسب اقتصادی مطبوعات از مشکلات عمده حوزه رسانه در قزوین است.

وی بیان کرد: ما صنفی هستیم که با در دست داشتن قلم و رسانه، ادعای قدرت را داریم؛ اما همیشه درگیر مسائل حواشی می‌شویم و نمی‌توانیم برای تامین خدمات رفاهی خود گام‌های موثری برداریم.

این فعال پرسابقه در عرصه مطبوعات تصریح کرد: برای ارائه خدمات رفاهی و آموزشی ما نیازمند وجود اعتبارات مالی لازم هستیم و با توجه به اینکه برای خانه مطبوعات بودجه مصوبی تعریف نشده است، باید کارهای اقتصادی مناسبی در این حوزه صورت بگیرد تا شاهد ارائه خدمات مناسب به اصحاب رسانه قزوین باشیم.

در پایان این جلسه به اتفاق آرا آقای محمدرضا رجایی پور به عنوان مدیر خانه‌ی مطبوعات استان قزوین انتخاب شد.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.