هر قطعه سکه تمام بهار آزادی طرح جدید در آخرین روز معاملاتی در بازار تهران،​­ ۲ میلیون و ۳۹ هزار تومان و طلای ۱۸ عیار ۱۹۵ هزار و ۴۰۰ تومان معامله شد.

قیمت سکه در مرز ۲ میلیون تومان/قیمت طلا کاهش یافت

به گزارش قدس آنلاین، قیمت هر قطعه سکه تمام بهار آزادی طرح جدید (امامی) امروز در بازار تهران با ۳۱ هزار و ۵۰۰ تومان کاهش نسبت به روز گذشته ۲ میلیون و ۳۹ هزار تومان تعیین شد. همچنین هر قطعه سکه تمام بهار آزادی طرح قدیم نیز با ۹ هزار تومان رشد در مدت مشابه، یک میلیون و ۹۴۸ هزار تومان داد و ستد شد.

امروز در بازار آزاد هر قطعه نیم سکه بهار آزادی با ۱۰ هزار تومان افزایش قیمت نسبت به روز گذشته ۹۹۶۰۰۰ هزار تومان و هر قطعه ربع بهار آزادی نیز با ۸ هزار تومان افزایش در مدت مشابه ۵۹۱۰۰۰ هزار تومان معامله شد.

از سویی دیگر، هر قطعه سکه گرمی با کاهش ۲ هزار تومانی نسبت به روز گذشته به قیمت ۳۶۰ هزار تومان معامله شد. هر گرم طلای ۱۸ عیار نیز با کاهش ۶ هزار و ۵۰۰ تومانی به قیمت ۱۹۴ هزار و ۵۰۰تومان ارزش‌گذاری شد.

با این حال براساس اعلام بانک مرکزی، قیمت هر دلار آمریکا بدون تغییر نسبت به روزهای گذشته ۴ هزار و ۲۰۰ تومان تعیین شده است. افزون بر این، هر پوند انگلیس با ۱۳۹ ریال افزیش نسبت به روز چهارشنبه ۵۶ هزار و ۹۸۲ ریال و هر یورو نیز با ۳۸ ریال رشد در مدت مشابه ۴۹ هزار و ۸۲۹ ریال ارزشگذاری شد.

منبع: خبرگزاری تسنیم

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.