اهواز ـ معاون بهره‌برداری شرکت توزیع برق اهواز گفت: با توجه به دمای بالای هوا در اهواز، راه‌اندازی خط گرم در حوزه برق، یک انتخاب نیست بلکه یک ضرورت است.

راه‌اندازی خط گرم نیاز ضروری اهواز بود

به گزارش قدس آنلاین،  سعید آقایی ظهر امروز در مراسم افتتاح بزرگ‌ترین مرکز عملیات نگهداری و تعمیرات شبکه برق فشار متوسط غرب اهواز، اظهار کرد: مدیرعامل شرکت توزیع برق اهواز بانی اصلی و مؤسس مرکز افتتاح شده است.

وی با اشاره به اینکه ۱۴.۸ میلیارد تومان هزینه برای این پروژه صرف شده است، در خصوص تاریخچه خط گرم و کار با خطوط برق‌دار گفت: قبل از انقلاب خوزستان جزو معدود استان‌های دارای گروه‌های خط گرم بود.

معاون بهره‌برداری شرکت توزیع برق اهواز تصریح کرد: در خوزستان هشت ماه گرم داریم و اگر نیاز به تعویض یک پایه کج داشته باشد، یا باید دو ساعت آن را در فصل گرم خاموش کنیم یا در صورت دوام با تقریب زیادی آن را در آبان ماه عوض کرد.

آقایی ادامه داد: اگر گروه خط گرم داشته باشیم دیگر نیازی به خاموشی این پایه‌های برق نیست، بنابراین برای اهواز با توجه به دمای بالای هوا، راه‌اندازی خط گرم در حوزه برق، یک انتخاب نیست بلکه یک ضرورت است.

وی با اشاره به تعویض ۵۴ هزار مقره سیلیکونی در سطح اهواز بیان کرد: اقدامات اصلاحی بسیاری طی دو سال اخیر انجام‌شده و امروز اعلام می‌کنیم که تمام «کت اوت فیوز» سرامیکی شهر اهواز تعویض شده است.

منبع: مهر

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.