سعید عبدولی و ایمان انصاری در جریان دیدار وزن ۸۷ کیلوگرم مرحله نهایی انتخابی تیم ملی کشتی فرنگی با یکدیگر درگیر شدند که منجر به دیسکالیفه شدن هر دو کشتی‌گیر شد.

زدوخورد سعید عبدولی و انصاری مقابل چشم تماشاگران/ هر دو کشتی‌گیر دیسکالیفه شدند+فیلم

به گزارشقدس آنلاین،  مرحله نهایی انتخابی تیم‌های ملی کشتی از صبح دیروز در سالن شهدای هفتم تیر تهران با حضور تمام مدعیان آغاز شده و به مدت سه روز تا جمعه ادامه خواهد داشت.

در جریان دیدار دور دوم وزن 87 کیلوگرم کشتی فرنگی سعید عبدولی و ایمان انصاری به مصاف یکدیگر رفتند. در ابتدای مسابقه داوران عبد ولی را به علت خطای ورزشی و ضربه زدن به صورت حریفش دو امتیاز جریمه کردند که این موضوع با اعتراض این کشتی‌گیر همراه بود و جرقه‌ اتفاقات بعدی زده شد. درگیری‌های دو کشتی‌گیر همین طور ادامه داشت که در نهایت به زدوخورد شدیدی انجامید و دو کشتی‌گیر درگیری شدید در میانه تشک با همدیگر پیدا کردند به طوری که زدوخورد به تشک کناری هم کشیده و  باعث مختل شدن آن مسابقه شد.

این موضوع با دخالت داوران و مأموران امنیتی همراه بود و اجازه درگیری بیشتر را به این دو نفر ندادند اما با رأی کمیته داوران هر دو کشتی‌گیر از دیسکالیته و از ادامه مسابقات خارج شدند.

عبدولی همین طور که به این رأی اعتراض داشت و مشغول خروج از تشک بود بار دیگر با حریفش گلاویز شد و درگیری دو کشتی‌گیر بالا گرفت، به طوری که مأموران زیادی برای جلوگیری از حوادث بیشتر وارد ماجرا شدند. درگیری‌ این دو کشتی‌گیر به قدری شدید بود که حتی به گفته شاهدان عینی در بیرون از سالن مسابقه هم ادامه داشت و در سالن گرم رقابت‌ها نیز عبدولی قصد درگیری با انصاری را داشت که بار دیگر با دخالت مأموران مانع از این اتفاق شد.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.