سرمربی تیم ملی فوتبال ایران با بیان اینکه زمان زیادی تا آغاز جام جهانی باقی نمانده است، گفت: احساس می کنم هنوز مردم ایران به اهمیت جام جهانی پی نبرده اند.

کی روش: حس می کنم مردم ایران هنوز به اهمیت جام جهانی پی نبرده‌اند

به گزارش قدس آنلاین، کارلوس کی‌روش در مراسم رونمایی از لباس رسمی تیم ملی فوتبال گفت: به سفیران کشورها خودشامد می‌گویم، به کسانی که در این مراسم حاضرند خوشامد می‌گویم، خیلی ساده از خانواده هاکوپیان تشکر می‌کنم، از طرف کادر فنی و تک تک بازیکنان چون با حضور این شرکت جلوه ظاهری تیم فوتبال در بدو ورود به روسیه در جام جهانی ۲۰۱۸ بسیار شکیل‌تر خواهد بود، و امیدوارم همانطور که ظاهرمان خوب است، عملکرد خوبی هم داشته باشیم. 

وی ادامه داد: فقط ۳۰ روز دیگر با جام جهانی فاصله داریم، مهمترین رویداد کره زمین مهمترین رویداد ورزشی با احترامی که به المپیک می‌گذارم باید بگویم تنها جام جهانی است که این همه دنبال‌کننده در جهان دارد، در جام جهانی گذشته یک سوم کره زمین یعنی ۲.۵ میلیارد نفر مسابقات جام جهانی را دیدند و فیفا امیدوار است که در این دوره میزان بینندگان افزایش پیدا کند و فکر می‌کنم برای هر تک‌ مسابقه ۳۰۰ تا ۴۰۰ میلیون بیننده تلویزیونی وجود داشته باشد، بنابراین سه بازی ایران با مراکش، اسپانیا و پرتغال بالغ بر یک میلیارد و ۲۰۰ میلیون نفر بیننده خواهد داشت،‌ اسپانیا هم‌اکنون هم نامزد قهرمانی جام جهانی است، بنابراین یک تک‌لبخند در این مسابقات ارزشمند است. اگر بازیکنان ما در میدان کاری بکنند که بر روی لبان بینندگان لبخند آورده شود بسیار تأثیرگذار خواهد بود. یک گل یک امتیاز در جام جهانی بسیار ارزشمند خواهد بود و باعث افتخاری برای کشور خواهد بود، متأسفانه حس می‌کنم مردم ایران هنوز به طور کامل به اهمیت جام جهانی پی نبرده‌اند. 

وی تأکید کرد: در جام جهانی ۲۰۱۰ با کشورم پرتغال در این مسابقات حضور داشتم و اکنون در جام جهانی ۲۰۱۸ هم با تیم ایران حاضر هستم، جمله آخرم این است به جای اینکه بگوییم جام جهانی فوتبال، بهتر است از واژه سازمان ملل فوتبال استفاده کنیم که بشریت مسابقات جام جهانی را در سال ۲۰۱۸ در کنار هم دنبال خواهند کرد و وظیفه اصلی ما این است که لبخندی بر روی لبنان مردم جهان و به ویژه مردم ایران بنشانیم. 

کارلوس کی‌روش در پایان صحبت‌هایش به زبان فارسی گفت خیلی ممنون.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.