۲۱ اردیبهشت ۱۳۹۷ - ۱۰:۰۵
کد خبر: 599669

بخشی از پاداش‌های آسیایی استقلالی‌ها بابت جریمه مصاحبه غیرمسئولانه عضو هیات مدیره این تیم علیه داوری هزینه شد.

پاداشی که از جیب استقلال رفت!

به گزارش قدس آنلاین، حسن زمانی عضو هیات مدیره باشگاه استقلال آنقدر خارج از چارچوب وظایفش مصاحبه کرد تا AFC بابت یکی از مصاحبه های غیر مسئولانه اش که علیه داور یکی از دیدارهای آسیایی آبی پوشان صورت گرفته بود ورود کرد و این عضو هیات مدیره باشگاه را با جریمه پنج هزار دلاری نقره داغ کرد.

جریمه ای که قائدتا باید توسط خود شخص پرداخت شود اما شنیده می شد که با تاکید مدیران رده بالای باشگاه استقلال خود زمانی ملزم به پرداخت این مبلغ بود.

علیرغم تاکید بر این که جریمه مزبور شخصی بوده و فرد خاطی باید جور پرداخت آن را بکشد و تاریخ پرداخت این جریمه ۱۴ اردیبهشت تعریف شده بود، اما در نهایت مقاومت زمانی در پرداخت این مبلغ باعث شد تا مدیران باشگاه برای جلوگیری از اعمال جرائم جدید موافقت نمایند تا این مبلغ از مطالبات باشگاه از AFC وصول شود.

پندار توفیقی معاون ورزشی استقلال نیز اعلام کرد باشگاه بابت پاداش پیروزی های آسیایی اش مبالغی را از AFC طلب داشت که جریمه زمانی به صورت تهاتر با AFC محاسبه شده است. توفیقی همچنین گفت: این جریمه از این طریق پرداخت شد و حالا هیات مدیره باید تعیین کند که این مبلغ به حساب باشگاه خواهد بود یا از زمانی دریافت می شود. 

باتوجه به این که خود زمانی یکی از اعضای هیات مدیره است، احتمال این که هیات مدیره این پول را با وی حساب کند ضعیف است. به خصوص که زمانی برای پرداخت این مبلغ نیز مقاومت کرده و معتقد است چون برای دفاع از باشگاه مصاحبه کرده لذا باشگاه باید متقبل پرداخت این جریمه باشد.

این در حالی است که زمانی نه کارشناس داوری است و نه مسئولیت سخنگویی باشگاه را بر عهده دارد و نه حتی از وی خواسته شده بود در خصوص داوری مصاحبه کند و این مصاحبه منجر به جریمه کاملا غیر مسئولانه بوده است.

با این حساب بخشی از پاداش AFC بابت پیروزیهای آسیایی آبی پوشان که باید به بازیکنان و اعضای کادر فنی تعلق بگیرد، صرف مصاحبه غیر مسئولانه‌ای شد که عضو هیات مدیره باشگاه انجام داده است.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.