۲۱ اردیبهشت ۱۳۹۷ - ۱۲:۵۹
کد خبر: 599686

سرمربی تیم فوتبال پدیده خراسان از این باشگاه و فوتبالدوستان مشهدی خداحافظی کرد.

خداحافظی مهاجری از فوتبالدوستان مشهدی

به گزارش قدس آنلاین، محمدرضا مهاجری با انتشار بیانیه‌ای با فوتبالدوستان مشهدی خداحافظی کرد.

متن کامل نامه خداحافظی مهاجری سرمربی فصل قبل تیم فوتبال پدیده به شرح ذیل است:

وقتی 7 سال پیش در فوتبال مشهد مربیگری خود را آغاز کردم باور داشتم که بهترین خاطرات دوران مربیگری‌ام را در شهری که در آن رشد کردم و روزگاری در آن فوتبال بازی کردم تجربه خواهم کرد، حضور در کنار سیاه جامگان و صعود با این تیم به رقابت‌های لیگ برتر پس از مقطعی چند ساله و سپس حضور در تیم پدیده خاطرات بسیار شیرینی را برای من رقم زد.

باور نمی‌کردم اینقدر خوش شانس باشم که این خاطرات به یاد ماندنی در کنار فوتبالی‌های شهرم برای من رقم بخورد، به راستی که از این اتفاقات به معنای واقعی کلمه لذت بردم حتی زمانی که با سخت ترین شرایط در فوتبال مشهد رو به رو شدم.

این مقطع بخشی از زندگی من شده پس باید از خیلی‌ها تشکر کنم که این فرصت را به من دادند. اول از همه، از مدیرانی که در این مدت به من اعتماد کردند تا چراغ فوتبال مشهد روشن بماند. تشکر می‌کنم از همه مربیان و بازیکنانی که در طول این مدت به من کمک کردند تا فوتبال مشهد پایدار بماند.

دوست دارم تشکری ویژه از عوامل پشت صحنه باشگاه‌ها و کارمندان آنها داشته باشم، کسانی که در فوتبال کمتر دیده می‌شوند ولی بدون آن‌ها باشگاه نمی‌تواند کار کند.باشگاه‌ها رو به جلو حرکت خواهد کرد، به عنوان یک مربی خراسانی و مشهدی، هیچ شکی در کیفیت بازیکنانی که اینجا هستند ندارم، آن‌ها با موفقیت ادامه خواهند داد، همانطور که ما در گذشته از این موفقیت‌ها لذت بردیم.

در پایان و مهم‌تر از همه، می‌خواهم از هواداران فوتبال مشهد تشکر کنم. باور دارم که آن‌ها بهترین هواداران فوتبال در کشور هستند. از وقتی که آمدم از من حمایت کردید. نه فقط روی زمین چمن، بلکه در لحظاتی سخت در زندگی شخصیم همیشه حامی من بودید به همین خاطر هرگز محبت شما را فراموش نمی‌کنم.

افتخار می‌کنم که لحظاتی خاص با شما سپری کرده‌ام. هر چالشی که پیش روی من باشد، همیشه کنار شما خواهم بود و اعتقاد دارم فوتبال مشهد خانه همیشگی من خواهد بود و در قلبم باقی خواهد ماند.جا دارد به عنوان عضو کوچکی از خانواده فرهیخته کانون مربیان خراسان از پیشکسوتان دلسوز فوتبال خراسان که در طول این سال‌ها همیشه یار و یاور من بودند تشکر ویژه‌ای داشته باشم.

هرچند بیان این جمله سخت و دردناک است اما باور دارم امروز زمان خداحافظی با شما فرا رسیده، پس به پاس تمام حمایت‌های بی پایان شما در این مدت از تک تک شما تقدیر و تشکر می کنم و امیدوارم روزی دوباره در کنار شما بودن را تجربه کنم.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.