سرپرست باشگاه پرسپولیس با بیان اینکه قرارداد سرمربی این تیم به زودی ثبت می‌شود، گفت: نگران رفتن برانکو نیستیم و تمام برنامه های خود را با ماندن وی پیش خواهیم برد.

برانکو در پرسپولیس می ماند/ برای تکذیب دروغ‌ها باید کارمند جدید جذب کنیم/ بارها به مسلمان و کامیابی نیا گفته ایم شما را می‌خواهیم

به گزارش قدس آنلاین، حمیدرضا گرشاسبی در خصوص حاشیه های خداحافظی برانکوایوانکوویچ با این باشگاه اظهار داشت: فکر می کنم برای اینکه بخواهیم یک سری اخبار دروغ را تکذیب کنیم نیاز به جذب کارمند داریم. بعضی وقت ها صحبت هایی به گوشمان می رسد که خودمان تعجب می کنیم. اصلا آقای برانکو بحثی برای اثاث کشی لوازم منزلش از ایران ندارد.

سرپرست باشگاه پرسپولیس درباره اینکه چرا قرارداد برانکو رسماً تمدید نمی شود، تصریح کرد: صحبت های نهایی را چند ماه پیش انجام داده بودیم حالا قرار است همین صحبت ها را ثبت کنیم و با همکاری دو جانبه به این خواسته خود برسیم.

وی در خصوص شایعه حضور علی دایی روی نیمکت سرخ پوشان در فصل آینده ادامه داد: به هیچ وجه هیچ فکری برای جانشین برانکو نکرده ایم چون می خواهیم این مربی بزرگ را در پرسپولیس نگه داریم. فکر می کنم در هفته آینده قراردادمان را تمدید و ثبت کنیم.

گرشاسبی با بیان رایگان شدن حضور تماشاگران در طبقه دوم ورزشگاه آزادی در بازی برگشت مقابل الجزیره امارات، یادآور شد: رنگ سرخ پرسپولیس را آنقدر دوست داریم که می خواهیم همه هواداران مثل همیشه لباسش را بر تن کنند و پرچمش را به اهتزاز درآوردند تا بازیکنانمان با انگیزه فراوان در زمین حاضر شوند و پیروز شویم. می خواستیم در آخرین بازی خودمان در فصل فوتبالی که داشتیم شرایط را تا حدودی برای هواداران فراهم کنیم تا بدانند باشگاه پرسپولیس بدون آنها هیچ بزرگی ندارد.

سرپرست باشگاه پرسپولیس درباره تأخیر در اعلام رأی دادگاه بین‌المللی ورزش در خصوص محرومیت این باشگاه از حضور در پنجره نقل و انتقالاتی گفت: فکر نمی کنم تأخیری صورت گرفته باشد، منتظریم اعلام رأی کنند. هنوز هم نسبت به برداشتن محرومیت خوشبین هستیم. در جلسه ای که با مسئولان دادگاه داشتیم خواستیم بزرگی و اعتلای برند پرسپولیس را به رخ بکشیم.

وی در باره انتقاداتی که بعضاً توسط برخی افراد به نحوه مدیریت وی می شود، گفت: انتقاد را می شنویم و با جان و دل می پذیریم اما تخریب چندان جایگاهی در مردانگی و مروت ندارد.

گرشاسبی در خصوص مذاکره اش با محسن مسلمان و کمال کامیابی نیا برای تمدید قرارداد، خاطرنشان کرد: بارها به آنها اعلام کرده ام شما را می خواهیم؛ باید به باشگاه بیایند تا مذاکراتمان را جدی پیش ببریم و آن را نهایی کنیم.

سرپرست باشگاه پرسپولیس درخصوص انتخاب جانشین افشین پیروانی در این باشگاه، تصریح کرد: ابتدا باید بگویم از رفتن شخصیت ورزشی بزرگی چون افشین پیروانی ناراحت هستیم و باید بگویم آنقدر درگیر بازی ها هستیم که فرصت کافی برای چنین موضوعی را نداشتیم. هنوز هم پیگیر مسئله محرومیت پیروانی هستیم. به همین خاطر جانشینی برای او انتخاب نکرده ایم.

وی درباره اینکه آیا برانکو ایوانکوویچ، لیست خریدی را در صورت لغو محرومیت پرسپولیس از سوی CAS اعلام کرده است؟ به مهر گفت: به هیچ وجه؛ هدف ما حفظ بازیکنان فعلی است و بارها این موضوع توسط کادر فنی اعلام شده است. با هیچ بازیکنی هم مذاکره نداشتیم. اگر هم محرومیتمان لغو شود سراسیمه عمل نمی کنیم و با نظر آقای برانکو وارد بازار نقل و انتقالات می شویم.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.