قدس آنلاین:همایش بین المللی "افق نو" با حضورشخصیتهای برجسته از ۲۲کشور جهان در مشهد مقدس آغازشد.

همایش بین المللی افق نو با حضور شخصیتهای جهانی

ششمین دوره همایش بین المللی افق نو  با حضور ۶۰ شخصیت برجسته از ۲۲ آغاز همایش بین المللی افق نو با حضور شخصیتهای جهان، فعالان  ضد صهیونیستی و دهها نفر از شخصیتهای سیاسی، دانشگاهی و رسانه ای ایران اسلامی از امروز در مشهد مقدس آغاز شد.

این همایش بین المللی به مدت سه روز در مشهد ادامه دارد که برنامه پایانی آن در روز ۲۴ اردیبهشت با حضور مهمانان ویژه از داخل و خارج کشور و فعالان فرهنگی برگزار می شود.

بطور معمول نقش اسرائیل در غرب آسیا، نقش اسرائیل در اروپا، نقش اسرائیل در آمریکای شمالی، نقش صهیونیست‌ها در جهان در حوزه‌های کنترل آن‌ها بر رسانه‌ها، کنترل آن‌ها بر هنر سینما، کنترل آن‌ها برسیستم مالی و بانکی غرب، تسلط یهودیان صهیونیست بر دانشگاه‌ها و مراکز مطالعاتی و فکری، راهکارهای حقوقی برای پایان دادن به جنایات و نسل کشی ۷۰ ساله اسرائیل، نقش اسرائیل در مذاکرات هسته ایران با غرب، نقش جریان‌های هنری، دینی و ملی‌گرا در برابر لابی اسرائیل، یهودی ستیزی در غرب، و ... از جمله موضوعات مورد پیش بینی و بررسی در کنفرانس افق نو است.

لازم به ذکر است شرکت کنندگان در این همایش  پس از مراسم پایانی در مشهد مقدس، تا ۲۷ اردیبهشت در ۱۵ استان کشور حضور می یابند.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.