قدس انلاین : رییس مرکز آموزش فنی و حرفه ای شهرستان کاشمر گفت: بزرگترین پروژه سایبان هیدرولیک کشور توسط مربی رشته هیدرولیک و پنومانتیک این مرکز در حال ساخت است.

به گزارش قدس انلاین ، وی گفت : این پروژه توسط سید علی معید،یکی از اعضای انجمن مخترعین کشور و مخترع این سازه و مربی هیدرولیک و پنومانتیک مرکز، در حال ساخت و در مرحله مونتاژ نهایی بوده و پس از طراحی و نصب پرده های سایبان، تا پایان اردیبهشت ماه به بهره برداری خواهد رسید.

رییس مرکز آموزش فنی و حرفه ای شهرستان کاشمر افزود: اکنون مهندس معید مخترع این سازه علاوه بر آموزش, زمینه اشتغال برای 8 نفر به طور مستقیم و بیش از 23 نفر به طور غیر مستقیم فراهم کرده است.

سیدعلی معید مبتکر این طرخ در گفتگو با خبرنگار ما گفت:  سایبان هیدرولیک در سال 1388 در اداره صنعتی به ثبت رسیده و دارای تاییدیه فنی از معاونت علمی ریاست جمهوری است.

وی افزود: در حال حاضر در مرکز آموزش فنی و حرفه ای مشغول ساخت چند سازه دیگر از جمله سیستم مولد برق بیوگاز وسازه های تاشونده مسکونی با همکاری سازمان آموزش فنی و حرفه ای هستیم.

سیدعلی معید گفت: : خوشبختانه اکنون این طرح به مرحله تجاری سازی رسیده و ما از نقاط مختلف کشور و حتی خارج از کشور ثبت سفارش داشتیم.

وی خاطرنشان کرد : این سازه در پوشش فضاهای باز زیارتی تفریحی واماکن نیازمند به محافظت فیزیکی کاربرد دارد.

مخترع بزرگترین سایبان هیدرولیک کشور گفت:برای تحقق شعار سال از سوی مقام معظم رهبری تحت عنوان حمایت از کالای ایرانی، باید به سمت استفاده بهینه از داشته ها و ظرفیت های خود پیش برویم.در سال حمایت از کالای ایرانی نیازمند چتر حمایتی مسئولان و مدیران دستگاه های اجرایی برای تولید کالاهای خود هستیم.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.