چابهار- وزیر کشور بنا به پیشنهاد استاندار سیستان و بلوچستان طی حکمی غلام‌رضا مجیدی نژادیزدی را به‌عنوان معاون استاندار و فرماندار ویژه شهرستان چابهار در استان سیستان و بلوچستان منصوب کرد.

معاون استاندار و فرماندار ویژه چابهار منصوب شد

به گزارش خبرنگار قدس آنلاین، وزیر کشور بنا به پیشنهاد استاندار سیستان و بلوچستان طی حکمی غلام‌رضا مجیدی نژادیزدی را به‌عنوان معاون استاندار و فرماندار ویژه شهرستان چابهار در استان سیستان و بلوچستان منصوب کرد.

طی مراسمی با حضور معاون سیاسی اجتماعی استاندار سیستان و بلوچستان، اعضای شورای ادارای، حجت الاسلام ابراهیم غلامی نماینده نهاد رهبری در امور اهل سنت، مولوی عبدالواحد بزرگزاده امام جمعه موقت اهل سنت، عبدالرحیم کردی مدیرعامل سازمان منطقه آزاد، معین الدین سعیدی رئیس شورای اسلامی  شهر چابهار و جمعی از معتمدین و روسای طوایف غلام رضا مجیدی نژاد یزدی بعنوان معاون استاندار و فرماندارویژه چابهار معرفی شد.
در نشست شورای اداری این شهرستان معاون سیاسی اجتماعی استاندار سیستان و بلوچستان اظهار داشت: تشکیل اتاق فکر و هماهنگی، یکپارچگی، وحدت رویه قشرهای مختلف مردم و مسئولان در پیگیری و حل مسائل و مشکلات این استان تاثیرگذار است.
محمدهادی مرعشی گفت: رفع مسائل و مشکلات طوایف مختلف باید در دستورکار قرار گیرد و برای صلح و سازش و حل اختلافات تلاش شود وقابل بذکر است مشکلات مطرح شده در این نشست  بر اساس اولویت پیگیری و اقدامات لازم برای رفع آنها  قطعا صورت می پذیرد
.

وی افزود: امید می رود با پشتیبانی و همکاری مردم و مسوولان،  فرماندار جدید چابهار با سوابق درخشان خود بتواند در مسیر توسعه و پیشرفت این شهرستان گام های بنیادین و اساسی بردارد.

انعقاد ۱۱۴ قرارداد سرمایه گذاری در منطقه آزاد چابهار  در سال گذشته

مدیرعامل سازمان منطقه آزاد چابهار همدلی و همبستگی قشرهای مختلف در این شهرستان  به ویژه فرماندار، امامان جمعه و معتمدان را  برای توسعه و پیشرفت شهرستان چابهار خواستار شد و افزود:با کمک همدیگر می توانیم مشکلات اشتغال و توسعه نیافتگی شهرستان چابهار را مرتفع سازیم .

عبدالرحیم کردی گفت: سال گذشته ۱۱۴ قرارداد برای سرمایه گذاری در محدوده منطقه آزاد چابهار منعقد شده است که هر کدام توانایی ایجاد بیش از ۱۰۰ شغل را دارند.
در این مراسم حجت الاسلام ابراهیم غلامی نماینده نهاد رهبری در امور اهل سنت شهرستان چابهار بیان داشت: فرماندار جدید شهرستان چابهار ، فردی کوشا و دارای سوابق درخشان در خدمت به اقشار مختلف جامعه است که امیدواریم ادامه این رویکرد برای پیگیری مطالبات و مشکلات مردم منطقه مثمر ثمر باشد.
همچنین امام جمعه موقت اهل سنت چابهار نیز در این نشست بیان داشت: خدمت به مردم یک ارزش مهم است که باید هر مسئولی در هر جایگاهی که قرار دارد این مساله را در اولویت قرار دهد.
مولوی عبدالواحد بزرگزاده افزود: عمق محرومیت و مشکلات در چابهار بالاست و باید فرماندار جدید در خصوص حل معضلات در بخش های مختلف از جمله آموزش، بهداشت، راه، برق، اشتغال، آبرسانی شهر و روستایی چاره اندیشی و تلاش کند. 
همچنین معین الدین سعیدی رئیس شورای اسلامی شهر چابهار گفت: امکانات این شهرستان متناسب با جایگاه و جمعیت حاضر نیست و با وجود تولید ثروت فراوان، مردم با مشکلات عدیده ای مواجه هستند.
معاون استاندار و فرماندار ویژه شهرستان چابهار از مردم و مسوولان شهرستان خواستار حمایت و همراهی و همگامی در رفع مسایل و مشکلات و پیشرفت و توسعه شهرستان با فرمانداری شد. 
غلامرضا مجیدی نژاد یزدی افزود: مشکلات متعدد مرز ریمدان رفع شده و بزودی عملیات اجرایی بازارچه مرزی ریمدان آغاز می شود.
وی گفت: تمام مشکلات چابهار با توکل بر خداوند ، همراهی مسوولین و  مردم خصوصا استاندار به موقع پیگیری و مرتفع خواهد شد.
چابهار در فاصله ۶۵۷ کیلومتری زاهدان مرکز استان سیستان و بلوچستان واقع شده است.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.