فردیس- امام جمعه شهر فردیس گفت: عملیات احداث مصلی نماز جمعه فردیس با حدود ۲ میلیارد بدهی نیمه کاره مانده است و در صورت اتمام این پروژه، مصلی مورد استفاده مردم قرار خواهد گرفت.

نیمه کاره ماندن مصلی شهر فردیس با بدهی میلیاردی

حجت الاسلام علی اکبر ایمانی در گفتگو با خبرنگار قدس آنلاین اظهار کرد: با پیگیری های انجام شده پیش از آغاز پروژه احداث مصلی کمتر از ۵ میلیارد تومان بودجه در نظر گرفته شد اما در طول عملیات احداث کارشکنی هایی نیز صورت گرفت.

وی ادامه داد: با تمام مشکلاتی که تاکنون برای پروژه احداث مصلی ایجاد شده است اما پروژه پیشرفت فیزیکی خوبی را داشته و این در حالی است که با اختصاص حدود ۱ میلیارد دیگر این طرح به اتمام خواهد رسید.

امام جمعه فردیس با اشاره به اهمیت اتمام پروژه مصلی برای این شهر گفت: مصلی با توجه به وسعت بالایی که در اختیار دارد علاوه بر انجام فرایض دینی می تواند در موارد مختلف مورد استفاده مردم قرار گیرد.

حجت الاسلام ایمانی با بیان این که مشکلات زیرساختی بسیاری در شهرستان فردیس وجود دارد گفت: عدم وجود فاضلاب شهری و هدر رفتن آب نیروگاه وفقدان قطار شهری از اصلی ترین مشکلات زیر ساختی فردیس است.

وی تصریح کرد: مردم مسئولین را انتخاب کرده و آن ها می بایست به مردم خدمات رسانی کنند و در این امر مهم تاکیدات مقام معظم رهبری را در دستور کار قرار دهند.

امام جمعه فردیس با اشاره به اهمیت توجه به مسائل کلان در شهر گفت: در حال حاضر بهتر است با توجه به  مشکلات متعددی که وجود دارد بر مسائلی که از اهمیت بیشتری دارد تمرکز کنیم تا این که درگیر جزئیات شویم.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.