همدان - مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان همدان از صدور ۱۷ هزار و ۶۷۲ کارت سلامت ویژه رانندگان استان خبر داد.

صدور بیش از ۱۷ هزار کارت سلامت رانندگان در همدان

به گزارش  قدس آنلاین به نقل ازروابط عمومی اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان همدان، محمد رودباری با بیان اینکه این تعداد کارت سلامت برای ناوگان باری و مسافری استان صادر شده است، اظهار داشت: صدور بیمه نامه برای رانندگان منوط به دریافت کارت سلامت و کارت هوشمند است.

وی با اشاره به اینکه کارت سلامت از مدارک مثبت برای فعالیت حرفه ای رانندگان محسوب می شود، افزود: کنترل سلامت جسمی رانندگان در دوره های زمانی متناوب امری بسیار حیاتی بوده و باید به آن توجه ویژه شود.

رودباری ادامه داد: با توجه به جایگاه سلامت شغلی رانندگان حرفه‌ای در کاهش حوادث جاده‌ای و افزایش بهره وری شاغلان این حرفه، دریافت کارت سلامت الزامی است.

مدیرکل راهداری استان همدان همچنین به صدور کارت هوشمند ویژه رانندگان اشاره و خاطرنشان کرد: ۴ هزارو ۲۴۲ کارت هوشمند نیز برای رانندگان صادر شده که از مجموع کارت‌های صادره ۳ هزارو ۴۷۲ کارت ویژه ناوگان باری و بقیه ویژه ناوگان مسافری بوده است.

محمد رودباری اضافه کرد: همچنین ۲۰ هزار و ۹۲۴ کارت هوشمند نیز ویژه رانندگان باری و مسافری در استان تمدید اعتبار شده است.

این مسئول به دوره های آموزشی برگزار شده ویژه رانندگان اشاره کرد و ابراز داشت: ۳۲ هزارو ۶۴۴ نفرساعت از رانندگان باری و ۵ هزارو ۸۶۱ نفرساعت رانندگان مسافری استان، آموزش های بدو خدمت را گذرانده اند.

محمد رودباری یادآور شد: تعداد ۱۳۲ نفر از رانندگان استان نیز در قالب ۷۹۲ نفر ساعت در دوره های  آموزشی حمل مواد خطرناک شرکت کرده اند.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.