مسئولان باشگاه ذوب آهن بعد از بازی با استقلال تکلیف سرمربی این تیم را مشخص خواهند کرد.

تعیین تکلیف قلعه‌نویی بعد از بازی با استقلال/ نتیجه تاثیر دارد؟

به گزارش قدس آنلاین، تیم فوتبال ذوب آهن در حالی در لیگ برتر به عنوان نایب قهرمانی رسید و در لیگ قهرمانان آسیا تا مرحله یک هشتم نهایی بالا آمده است که وضعیت امیر قلعه نویی برای فصل آینده هنوز مشخص نیست. قلعه نویی برنامه هایش برای فصل آینده را در اختیار باشگاه قرار داده است ولی مسئولان باشگاه هنوز نظر رسمی درباره این برنامه نداده اند.

قرار است بعد از دیدار برگشت استقلال با ذوب آهن، هیات مدیره این باشگاه اصفهانی در تهران تشکیل جلسه دهد و تصمیم نهایی را در ارتباط با وضعیت مالی باشگاه و امیر قلعه‌نویی بگیرد.

سعید آذری مدیرعامل باشگاه ذوب آن در این خصوص گفت: تمام تمرکز باشگاه و قلعه نویی روی بازی برگشت با استقلال است. در حال حاضر به این موضوع فکر نمی کنیم. بعد از بازی با استقلال در تهران با هیات مدیره جلسه ای خواهیم داشت. در این جلسه برنامه قلعه نویی بررسی می شود. این برنامه از نظر من عملیاتی است ولی یکسری مسائلی هست که در حیطه اختیاراتم نیست.

مدیرعامل ذوب آهن تاکید کرد: مسائل مالی باید در هیات مدیره مطرح شود. هدفگذاری کارخانه و اینکه می خواهند به چه جایگاهی برسند باید مشخص شود. فکر می کنم وضعیت تیم تا روز چهارشنبه مشخص شود اما احتمال جدایی قلعه نویی از ذوب آهن بسیار ضعیف است.

طی هفته های گذشته اخبار متناقضی در مورد سرمربی فصل آینده ذوب آهن منتشر شده و برخی خبرها حکایت از حضور یک سرمربی جدید در این تیم دارد. عنوان شده که قلعه نویی فصل بعد سرمربی سپاهان خواهد بود اما مسئولان باشگاه این موضوع را رد کرده اند. 

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.